Publicitat
Societat · 22 de Març de 2016. 16:52h.

Estat Islàmic anuncia “dies negres"

L'EI confirma l'autoria dels atemptats a Brusel·les a través d'un comunicat

Estat Islàmic anuncia “dies negres"

Una dona s'amaga després de l'atemptat a l'aeroport

L'Estat Islàmic ha reivindicat els atemptats terroristes a l'aeroport i el metro de Brussel·les, que han deixat almenys 34 víctimes mortals i ha anunciat que altres "països creuats" viuran "dies negres".

"Combatents de l'Estat Islàmic han portat a terme una sèrie d'atemptats amb cinturons d'explosius i artefactes explosius aquest dimarts colpejant un aeroport i una cèntrica estació de metro a la capital de Bèlgica, Brussel·les", ha assenyalat l'Amaq, l'agència de notícies vinculada a l'organització gihadista.

"Els militants de l'EI van obrir foc dins de l'aeroport de Zaventem abans que diversos d'ells detonessin seus cinturons d'explosius", ha indicat l'EI sense detallar el nombre de gihadistes involucrats en aquesta acció.

El grup que dirigeix Abu Bakr al-Bagdadi també ha signat l'atac contra l'estació de metro de Maelbeek, situada al carrer de la Loi, prop de l'edifici de la Comissió Europea. "Un màrtir suïcida ha detonat el seu cinturó d'explosius en Maalbek", exposa.

Finalment, el text afegeix que amb aquests atacs, l'Estat Islàmic ha aconseguit "infondre la por i el terror en els cors dels croats a la seva pròpia casa".

Publicitat
Publicitat

28 Comentaris

Publicitat
#19 M, Pris, 24/03/2016 - 14:19

No hay que generalizar, los musulmanes no son así! En Francia hubo reportages con musulmanes que estaban caso llorando por el hecho de que la gente les estaba acusando de terroristas

#18 Roger de Llúria, Manresa, 23/03/2016 - 13:59

Quan trigarien els exèrcits de la OTAN a ocupar militarment l'autoproclamat "califat" ? Si s'ens ataca militarment, cal defensar els ciutadans amb la mateixa contundència . Amb atacs aeris només causen víctimes civils totalment inocents, com les víctimes dels atemptats d'ahir.

#17 JJ, BCN, 23/03/2016 - 10:30

El que realment hauriem de tenir es RELIGIOFOBIA.
El causant de mes morts en la historia de la humanitat. Totes prediquen la pau i maten per imposar-se.
La humanitat no avançara realment fins que no ens desempelleguem d'aquesta xacra.
La creença contra la rao.

#17.1 Koan, Barcelona , 23/03/2016 - 11:39

¿En nombre de que criticas la religión?
¿De Hiroshima y Nagasaki?
¿De dos guerras mundiales con 100 millones de muertos?
¿Del nazismo con 6 millones de muertos?
¿Del expolio salvaje de Africa?
Las guerras del s XX os deberían hacer callar de verguenza a los laicistas.

#16 Rafa, Barcelona, 23/03/2016 - 07:47

Quant de temps trigaran a fer-ho a Barcelona i a Catalunya? Tenen planter, tenen experiència, tenen una comunitat musulmana de més de mig milió, tenen uns polítics porucs i acomplexats per la "islamofòbia"... cosa que es "cura" malauradament quan et maten un fill al metro.

#15 Neferu, Barcelona, 23/03/2016 - 00:13

Malditos sean los fanáticos religiosos que asesinan pensando que irán al paraíso con bellas vírgenes; los
asesinos no saben que Ala en vez de premiarlos los envolverá en una piel de cerdo después de escupirles el culo.

#15.1 Bramimonda, Bna, 23/03/2016 - 00:37

¿I tu com ho saps, això? ¿Que potser expresses un desig?

#15.2 Neferu, Barcelona, 23/03/2016 - 17:30

Bramimonda. Lo sé de la misma forma que lo saben ellos, exactamente igual.