Publicitat
Societat · 20 de Setembre de 2012. 21:24h.

Estelada fins a la independència

L'Ajuntament de Vic ha pres la decisió després de la reunió de Mas a Madrid

Estelada fins a la independència

L'estelada, al balcó consistorial. (Foto: vic.cat)

L'Ajuntament de Vic ha decidit penjar al balcó de la seu consistorial una estelada "fins que Catalunya aconsegueixi la seva independència política de l’estat espanyol".

La decisió ha esta presa "després dels darrers esdeveniments polítics i, especialment, de la reunió que han mantingut aquest matí el president de la Generalitat, Artur Mas i el president del Govern espanyol, Mariano Rajoy".

L'alcalde de Vic, el democristià Josep Maria Vila d'Abadal, és el president de l'Associació de Municipis per la Independència (AMI), i ha estat l'únic dirigent d'Unió que ha estat aquest vespre a la plaça de Sant Jaume.

Publicitat
Publicitat

10 Comentaris

Publicitat
#6 viriato, barna , 21/09/2012 - 13:24

amb una cnya i un çiri s`acabat l'estrellada.

#5 El Ramon...dels ous, Igualada, 21/09/2012 - 08:41

A mi m'agradaria veure-ho a Igualada, pero si es poses tal i com es veu a la foto, la bandera estaria col.locada al balco del Sr. Pamies ex- regidor del PSC a Igualada.
Fins i tot la foto sembla Igualada

#5.1 Sergi, Igualada, 21/09/2012 - 09:39

Renoi aquest individuu viu a la casa consistorial? que sou espavilats els Igualadins, en conec algun que... no massa però...
Què no veus bé la fotografia?
ja sé que Vic /Igualada hi han lligams familiars però dir que es casa del paio Pamies no sé, no sé, jo ho veig diferent, què voldria ell

#3 donec perficiam, barcelona, 20/09/2012 - 23:38

hasta?

#2 Frank, Berga, 20/09/2012 - 21:34

En Berga la bandera con la estrella lleva puesta en el balcón del ayuntamiento desde el dia de la diada y no pasa ni pasara nada. Ahora bien cuando los que tienen que cumplir la leyes no la cumplen se termina creyendo la gente que pueden incumplir cualquier ley incluida la de robar o matar.

#2.1 Sapere Aude, Catalunya lliure, 20/09/2012 - 22:22

Quina manca de criteri, seny, sentit comú, raó, (matèria grisa?) la teva, Frank. Redéu. Va, surto una estona a matar i robar, després torno. Demencial. Explica'ls-ho als noruecs, lituans, eslovacs... com robaven i mataven durant els mesos de la independència, per pur plaer, eh?

#2.2 Frank, Berga, 21/09/2012 - 10:56

Tu pones ejemplos donde seguramente se fue cumpliendo y cambiando las leyes hasta llegar al fin ultimo y ojala aquí se produzca de esta manera en Cat , pero yo te puedo poner ej de paises donde se empezo incumpliendo leyes que amparaban a unos ciudadanos y se terminaron quemando sus casas y matando.

#2.3 pepe, andorra, 21/09/2012 - 12:31

Mucho presumeri, pero de sapere, nasty de plasty, eso si, adjetivar e insultar, lo q mejor saben hacer los ultras catalanistas. Cualquier parecido entre un ultra catalanista y un noruego, o un lituano o un eslovaco, es pura coincidencia. Mira mas hacia el mediterraneo y ya veras, Sapere Aude.

#1 Mohammed Abdullah, Ceuta (España), 20/09/2012 - 21:28

Donde la tendrian que poner es en el despacho de don Artur Mas que se supone iba a Madrid a romper con España y la UE y de lo dicho nada....