Societat · 2 d'Octubre de 2013. 09:15h.

"Estem preparats per a la guerra"

La ultradreta afirma que en cas d'independència "poden tenir tots per segur que hi haurà sang"

"Estem preparats per a la guerra"

Imatge de l'acte

El líder d'Alianza Nacional, Pedro Pablo Peña, ha assegurat en declaracions a Las Mañanas de Cuatro que els catalans poden tenir "segur" que no obtindran la seva independència sense vessar "sang". "Si cal la lluita armada, doncs la lluita armada", ha remarcat. "Nosaltres el que no permetrem és que s'escindeixi un territori d'Espanya sense que hi hagi sang. Això ho poden tenir segur tots", va amenaçar.

Un altre dels líders ultradretans ha apuntat que els catalans "tenen dret a decidir com es vesteixen, el que esmorzen, el que poden menjar i alguna cosa més de la seva vida diària. Però no poden decidir sobre tot un Estat". En aquest sentit va deixar clar que "estem preparats per a la guerra, estem preparats per al que sigui".

Las Mañanas de Cuatro va acudir a la concentració que Espanya en Marxa havia programat el cap de setmana en un poble madrileny per "cremar draps separatistes". En aquest sentit, els ultradretans ja han anunciat la seva presència a Barcelona per al proper 12 d'octubre.

Publicitat
Publicitat

294 Comentaris

Publicitat
#162 Josep, BCN, 05/10/2013 - 21:57

No cal q vingueu a Catalunya. Aneu al Bernabeu i feu la feina q mes os agrada. No voliem ser independentistes; Ens hi han tornat la colla allà present, al imposar-nos una oligarquia política i económica inaceptable de totes totes.

#161 Maem, BCN, 03/10/2013 - 23:42

http://arabatik.wordpress.com/2012/10/10/se-equivoca-gravemente-quien-crea-que-la-union-europea-ayudara-a-aniquilar-a-los-catalanes/

#159 Vamos que nos vamos, nos desorinamos, 03/10/2013 - 19:27

vamos a ver señor fiscal, como le llama a esto y no hace nada ,cuando acusaron a un niño de terrorista mandando a su casa a toda la brigada antiterrorista?

#158 BEJOTA, BCN, 03/10/2013 - 15:55

NO HARÁ FALTA SANGRE PORQUE ENTRE LA PATRONAL, LAS MULTINACIONALES Y , LA MAYORÍA SILENCIOSA QUE SABEMOS QUE NO HAY NADA QUE GANAR,NOS SOBRA.

#158.1 isaac, GIORNA, 03/10/2013 - 16:13

Molt científica i segura la teva democràcia ¿ No creus que per afirmar que sou majoria hauriem de recomptar els vots ? O potser fas els comptes "a ojo de buen cubero" i avall que fa baixada ?

#158.2 lluis, Barcelona, 04/10/2013 - 12:48

Oiga Sr. BELLOTA está en esta dimensión, en el 2013?
No ve q la gente" el pueblo " está harto y quiere irse de un país lleno de ladrones q nos expolía ( a usted también Sr. BELLOTA), desprecia nuestra lengua y nos asfixia de cualquier manera a su alcance. DESPIERTE Sr. BELLOTA

#156 Assumpció, VIC, 03/10/2013 - 11:00

Una cosa és que parlin d'immigració, tots ja estem farts d'immigració, marroquins i delinqüència i una altra cosa és que parlin de sang, assassinar i violència. L'estat espanyol hauria il · legalitzar tota aquesta ultradreta i tota la ultraesquerra com la CUP que són els mateixos violents.

#156.1 tomàs miquel méndez, cullera, 03/10/2013 - 12:23

jo de qui estic fart és de feixistes llefiscosos. com tu (que no només hi son a Plataforma) que es disgressen de "gent d'ordre". PUAF!! @ i !!*!!

#156.2 Mustafa, Quin fàstic , 03/10/2013 - 13:39

Quin fàstic! em dónes assumpció , porto aqui més de 15 anys , són un català més vulguis o no !! estic disposat a defensar devant d'aquests ignorants, fanàtics , tb si vols , hi pots incloure , eso sí , tens temps rectificar , és a dir , ser moderada i humana , i menys hipocreta .. visca catalunya

#156.3 Assumpció, VIC, 03/10/2013 - 14:07

Tinc mes de 70 anys, he nascut a Vic i el que tenim aquí és una vergonya des que van començar a arribar immigrants especialment marroquins, Vic ja no és com abans, ara només hi ha delinqüència i inseguretat ciutadana, les properes eleccions tinc molt clar a qui votar i mai els he votat.

#156.4 Assumpció, VIC , 03/10/2013 - 14:14

Per cert, catalans som la gent autòctona d'aquest pais, no els marroquins i pakistanesos disfressats amb estelada i barretina que han vingut fa 20 o 5 anys a imposar les seves mesquites, la seva cultura i les seves tradicions i la gran majoria d'actes de delinqüència són per part d'ells.

#156.6 ISAAC, GIRONA, 03/10/2013 - 16:30

La immigració genera problemes, però tu fas un atac "ad homine", de delinqüents també en tenim de casa, i t'oblides que aquesta gent va venir perquè catalans i espanyols els contractàvem a baix preu. Com pots dir que els de la CUP són tots violents ? El que ho sigui a la presó, sigui català o rus.

#156.7 Alex, Bcn, 03/10/2013 - 16:37

Vols dir Assumpcio que no tens 12 anys? I que vius a l'Eixample? o es que participes en un programa humoristic? Per cert, de les CUP trobo patetiques les seves ridicules intervencions parlamentaries, i resulten irritants les samarretes d'esplai... Pero de violents no en donen cap mostra.

#156.8 Assumpció, VIC, 04/10/2013 - 09:09

La CUP és un partit radical i violent que persegueix amb les seves joventuts d'Arran violentament a regidors i membres de partits legals que no tenen les mateixes idees que ells, encara que per a vosaltres ho justificareu.

#156.9 Gordon, Melmac, 04/10/2013 - 11:13

Estimada ciutadana de Catalunya,
S'ha parat a pensar que també hi ha immigrats (sense la ena) que defensen a tots els ciutadans que viuen en aquest país?
Fa pena veure a una senyora que, amb tota certesa, ha educat a dues o tres generacions amb aquestes idees que endarrereixen en comptes d'avançar.

#156.10 Assumpció, VIC, 04/10/2013 - 12:29

A Vic estem farts de delinqüència i actes vandàlics, fa uns mesos 2 marroquins em van robar després de treure diners del banc, sóc vídua i tinc una pensió miserable i els meus fills passant calamitats mentre els immigrants tenen tot i qui ho negui, no té idea amb 75 anys mai he vist el que tenim ara