Publicitat
Societat · 27 de Juny de 2013. 18:44h.

Exercicis militars a l'Hospitalet

Una cinquantena de soldats corren amb motxilles per carrers de la ciutat

Exercicis militars a l'Hospitalet

Una imatge dels soldats a l'Hospitalet

Prop d'una cinquantena de militars han passat corrent, equipats amb una motxilla de camuflatge tots ells, per carrers de la ciutat de l'Hospitalet aquest dijous al migdia.

En efecte, els efectius militars vestits amb una samarreta groga i pantalons curts anaven en direcció a la carretera de Sants, per la Riera Blanca, en el moment de ser feta aquesta fotografia.

Una mica més amunt, a l'altra banda de la Diagonal, es troba la caserna del Bruc. Els soldats anaven en filera per no entorpir el pas dels civils que transitaven per la mateixa vorera.

Ara fa un mes, es va difondre un vídeo en el qual un veí denunciava la presència de militars armats a l'interior del Parc de Collserola. Dos anys abans, un ciclista també va penjar fotografies de soldats amb armes al parc. 

Publicitat
Publicitat

58 Comentaris

Publicitat
#38 Pere, BCN, 29/06/2013 - 22:34

Aprofiteu, que aviat haureu de marxar al vostre país. Catalunya Estat Pacífic.

#37 Impertinencia, Bcn, 29/06/2013 - 00:54

No tiene nada de raro, además Hospitalet no hace mucho tuvo en activo el cuartel de caballería de la Remonta. Un poco de cultura por favor....

#36 fausto, cornella, 28/06/2013 - 19:40

casi todas las mañana los vemos en barcelona por la zona de pedralbes, corriendo, es de lo mas natural y nadie se escandaliza, y forman parte del paisaje urbano, no seamos pueblerimos ni saquemos las cosas de su sitio
cuando estaban estos dias en el valle de aran, ayudando nadie dijo nada

#34 Me encanta ser CATALÁN, BCN, la más culta., 28/06/2013 - 19:06

Espanya me la suda, y los españoles muchísimo más, me producen vergüenza ajena. España y los españoles cuanto más lejos de Catalunya mejor. La pena es que sin Catalunya ni el dinero que nos roban a los catalanes no saben vivir. NOS NECESITAN !!! Suerte que es sólo cuestión de meses la independencia.

#34.1 Romeu, Barcelona, 28/06/2013 - 23:33

Calla, espanyolista fastigós.

#34.2 David, Barcelona, 29/06/2013 - 00:41

A mi si que me la dudas tu y tu inteligencia. Encima que id estamos manteniendo porque estáis arruinados encima chulo. Ten cuidado por sí de aquí unos meses tienes que correr tu delante para que no te pillen.

#34.3 Butifarra de perol, El Puig de la guilla, 29/06/2013 - 01:28

Barcelona és una ciutat culta, si, però a tu no se t'ha enganxat res. ¿I dius que ets català? No em sona ... pels teus expressions més aviat sembles de micolandia.

#34.4 La independència és inevitable, INEVITABLE !!!, 29/06/2013 - 06:19

Per fer d'intoxicador cal ser més convincent, xiquet.
Es veu d'una hora lluny que tu no has vist Catalunya ni en postal.
Ni els catalans d'origen espanyol són tan rucs com per caure al teu parany.
Què pretens, escandalitzar als de fora amb aquesta xuminada?
Com aneu de desesperats, mare meva!

#34.5 logica, barcelona, 29/06/2013 - 18:05

Me encanta ser catalana y española, no por decir más barbaridades se es más catalán, hay mucha manipulación política en todo esto de la independencia con lo bonito que es vivir y dejar vivir , en la vida real cada día no hay más preocupación queesla de poder trabajar y vivir en paz

#31 Àcrata, Badalona, 28/06/2013 - 15:20

Ui quina por, les forces d'el·lit aquestes! Un servidor ha arribat a entrar amb un camió on viuen els oficials de la caserna del Bruc, obrint-se ell mateix la porta, ha descarregat uns palets al costat mateix de la porta d'un dels habitatges i n'ha sortit com si res. Podia haver volat la caserna.

#31.1 David, Barcelona, 29/06/2013 - 00:39

Intentarlo que a lo mejor al que le vuelan la cabeza es a ti.