Publicitat
Societat · 26 de Juliol de 2011. 10:28h.

Fans de Chicho Lorenzo

Un grup de facebook compara e-notícies amb "gestapocat" per difondre els seus comentaris sobre els catalans

Fans de Chicho Lorenzo

Imatge del grup

Facebook ha decidit tancar el perfil del pare de Jorge Lorenzo, Chicho Lorenzo, arran dels comentaris en els quals insultava el catalanisme i proposava passar a l'acció directa. Això ha provocat la creació d'un grup a la xarxa social, en el qual es demana "no al cierre de perfil de Chicho Lorenzo".

En aquest grup, que ja compta amb 155 membres, es critica el tancament i es titlla e-notícies de "gestapocat" per publicar uns comentaris que el propi Chicho havia decidit fer públics, en deixar-los escrits en una xarxa social. Tot i això, partidaris del pare de Lorenzo consideren que "no se puede permitir semejante espionaje".

Evidentement, els insults contra els catalans són la tònica habitual en aquest grup, al qual també s'hi ha afegit gent del País Valencià.

Paral·lelament s'ha creat un segon grup en el qual s'afirma que "Yo también pienso que Chicho Lorenzo tendría que estar cerrado en un psiquiatrico", malgrat que aquest només compta, de moment, amb 80 persones.

El digital dbalears.cat s'ha posat en contacte amb Chicho Lorenzo, que ha contestat, segons expliquen, amb "un correu escrit en alemany, que fa la sensació d'haver passat per un traductor automàtic de l'espanyol a la llengua teutònica".

"Algú ha agafat uns comentaris meus del Facebook i ha decidit publicar-los fora de context i sense el meu consentiment amb la intenció de perjudicar-me. Com ja he dit, no tinc cap problema per publicar la meva opinió sempre que es respecti així com està escrita", protesta.

Publicitat
Publicitat

113 Comentaris

Publicitat
#51 miquel, lleida, 29/07/2011 - 12:33

Algú molt proper al pare del pilot, comentá una
vegada, que aquest pobre home no es porta gens bé amb la familia. En un principi els que
escoltabem várem sentir una espeçie de pena.
Llegit ara el que diu i com ho diu (bocavulari
bast i groller) jó particularment encara sento
mes pena.

#50 antonio, palma, 27/07/2011 - 10:06

Lo que quiere decir X. Lorenzo es que el Catalanismo está cometiendo un "genocidio cultural contra la cultura y la lengua en Baleares peor que el que ellos tanto denuncian de Franco, que por lo visto no fue tal.
Y como son como son no se dan cuenta de sus ingerencias. No va contra los catalanes..

#50.1 Pere, Barcelona, 27/07/2011 - 11:06

"peor que el que ellos tanto denuncian de Franco, que por lo visto no fue tal."

No sé per què ja em feia la impressió que acabaríeu defensant l'obra i miracles del cabdill per la gràcia de déu.

#50.2 Washiniton Linde Fernandez, Mexico D.F., 28/07/2011 - 13:25

El mismo genocidio que el Español realiza con la lengua Mexicana,Argentina,Colombiana, etc. que como raiz tiene a los colonialistas españoles y que su evolucion las a convertido en lenguas propias y diferenciadas de la lengua inicial impuesta, No hablamos Español.

#49 badoc, Girona, 27/07/2011 - 09:47

Fa gràcia perquè hi posen "tots som Chicho", en català, (Bé pels castellans, en mallorquí), quan ells no usen mai sa llengua. Aquesta gent anticatalana, a vegades simula ser pro-mallorquí, però el què volen és eliminar el català (i el mallorquí) perquè només volen imposar el castellà.

#48 Patgeticat, bcn, 27/07/2011 - 09:30

En realidad Chicho mandaba a tomar por... a los catalanistas fascistas, y el caso es que todos se han sentido identificados. ¡Jajaja, se han delatado!

#48.1 Pere, Barcelona, 27/07/2011 - 10:58

"El caso es que todos se han sentido identificados". Tots?, 100, 200, 300 persones?, tots?. Tu si que t'has delatat amb aquestes ganes de generalitzar i de presentar els catalanistes com uns feixistes. D'aìxò se'n diu intolerància.

#48.2 Pateticat, bcn, 27/07/2011 - 12:46

#48.1

No t'enganyis Pere, tots els de certa ideologia que volteu per aquí heu posat el crit al cel. Suposo que ha estat de forma inconscient, però... Hahahaha, us heu ben retratat!!!!

#48.3 Pere, Barcelona, 27/07/2011 - 16:16

No t'enganyis, pateticat, tots els qui generalitzeu acostumeu a ser totalitaristes. Seguint la teva lògica, ja que m'inclous en el grup de feixistes, pel fet de comentar la notícia, com que també tu la comentes, et deus sentir al.ludit.

#47 Glosa d'en Mateu Xurí, Palma de Mallorca, 27/07/2011 - 09:23

No vull tudar cap paraula/ni l'espai d'aquest diari/
perquè un estrafolari,/amb estudis de banaula,/faci del Facebook una aula/del seu lingüístic parer,/quan s'aprofita de ser/el pare d'un motorista./No vull entrar dins la pista/on la ignorància és poder.