Publicitat
Societat · 15 de Març de 2020. 20:39h.

Felip VI trenca amb el seu pare

Renúncia a l'herència i retira l'assignació a Joan Carles I

Felip VI trenca amb el seu pare

La Casa del Rei ha anunciat aquest diumenge que Felip VI ha renunciat a l'herència del rei emèrit Joan Carles I i ha avançat també que deixa de rebre l'assignació que té fixada en els Pressupostos de la Casa del Rei.

En un comunicat, la Casa del Rei informa que "Felip VI renuncia a l'herència que personalment li pogués correspondre" així com "qualsevol actiu, inversió o estructura financera l'origen o finalitat puguin no estar d'acord amb la legalitat o amb els criteris de rectitud i integritat que regeixen la seva activitat institucional i privada i que han d'informar l'activitat de la Corona".

La Zarzuela també informa en el comunicat que retira l'assignació al Rei emèrit. "S. M. el Rei Joan Carles deixa de rebre l'assignació que té fixada als Pressupostos de la Casa del Rei" apunten. El comunicat es produeix després de la publicació d'informacions en les quals Felip VI apareixia com a beneficiari de dues fundacions del seu pare investigades a Suïssa.

Publicitat
Publicitat

18 Comentaris

Publicitat
#10 Republicà, Barcelona, 16/03/2020 - 22:32

I ara tots els espanyulitus monarquikus demanaren perdó per haver defensat el Borbó pecador ? L'independentisme republicà porta dècades traient-los la careta ! República ja !!

#10.1 Pa amb tomàquet i pernil ibèric, Catalaunia quo vadis?, 16/03/2020 - 23:17

Això mateix... república!! però que sigui ben groga, ben bananera... i pel president no us preocupeu, el Torrat és, encara mes imbècil que l'Maduro.

Catalonia banana republic...!!

#10.2 CMR, BCN, 17/03/2020 - 04:08

Claro, porque el presidente de una república es inmune a la corrupción.

Dejad de decir idioteces, basura de indepes.

Tenéis atravesado al Rey y os mata de rabia.

#9 Marga, San Cucufate del Valles, 16/03/2020 - 16:24

Hace un año que lo sabe y no lo denunció? AHORA YA NO VALE. Cuando superemos el problema sanitario hay que ocuparse inmediatamente en el verdadero coronavirus. Urge defenestrar la monarquía. Alguien se cree que no tiene otras tantas cuentas en otros paraísos fiscales?. DE CASTA LE VIENE AL GALGO. Que no lo sabía, anda ya. Pero que familia es esa?

#8 Neferu, Barcelona, 16/03/2020 - 14:45

Vale, Eso dice algo bueno de ud. Felipe, pero mucho más bueno se diría si ese dinero que dicen le ceden lo aceptara y lo entregara al Estado para paliar los muchos problemas de los ciudadanos: Sanidad, pensiones, parados, desahucios..y un largo etsc más.

#7 margalida, bcn, 16/03/2020 - 13:07

No tenia noticies que s'havia "finat" el seu pare.
Quan renuncies a l'herència es, o bé per falta de diners per poder fer front a els impostos o bé perquè no interessa l'herència.

#6 Rasca, Castelldefels , 16/03/2020 - 11:06

Éste rey sí me representa ! Larga vida al Rey !

#6.1 Republicà, Barcelona, 16/03/2020 - 22:34

De veritat no direu res ??? defensat un lladragot durant tots aquests anys i no us excusareu ? Quina barra teniu