Publicitat
Societat · 1 de Juliol de 2014. 08:22h.

Ferit un mosso d'esquadra jubilat

En un atracament a un establiment comercial de Barcelona

Els Mossos d'Esquadra han iniciat una recerca per localitzar els presumptes atracadors a un establiment comercial que ha tingut lloc aquest vespre al districte de Sant Martí, a Barcelona. Segons les primeres informacions, els tres atracadors, en la seva fugida, haurien disparat a un home que es trobava a l'interior de l'establiment.

La víctima, un mosso d’esquadra jubilat, hauria intentat retenir un dels atracadors quan un d'ells li hauria disparat. L'home ha estat traslladat fora de perill a un centre hospitalari. A hores d'ara, els Mossos d'Esquadra han establert un dispositiu de tancament de la ciutat per tal de localitzar els atracadors.

Segons els investigadors podrien estar relacionats amb dos atracaments més comesos aquesta tarda a la ciutat de Barcelona. La investigació continua oberta per tal d’aclarir els fets.

Publicitat
Publicitat

13 Comentaris

Publicitat
#4 Núria, Reus, 01/07/2014 - 20:51

Ho entens ara perquè no treballen gaire, els mossos?. Perquè per un que ho fa, el fereixen i el jubilen. Per cert, quina de les dues coses va passar primer?.

#4.1 Xevi, Tarraco, 01/07/2014 - 22:29

Encara no en tens prou de ficar la pota?

#3 Papaluna, Barcelona, 01/07/2014 - 10:56

En un país civilitzat aquest Mosso seria un heroi (per a mi ho és); i els atracadors multireincidents que són capaços de assassinar a gent innocent se'ls ha liquidar. Se'n diu pena de mort. Exigeixo que la Policia aclareixi el cas i ens informi de la procedència de aquestes rates. Tolerància cero!

#3.1 Joan, Barcelona, 01/07/2014 - 13:48

Els jutges, fiscals i delinqüents comparteixen llengua i nacionalitat: Espanyola. Per tan, els deixaràn en llibertat amb càrrecs perquè puguin continuar espanyolitzant i delinquint impunement per tot Catalunya. Al paràsit nazi rus i els seus amics canis immigrants igual,enlloc de deportar-los, res..

#3.2 Jess, Barcelona, 01/07/2014 - 14:38

No te creas tan superior Joan, que el primer racista, a tus comentarios descerebrados me remito, eres tú.

#2 Jess, Barcelona, 01/07/2014 - 10:34

Y los mossos para que se esmeran tanto en detenerlos si luego el juez los dejará en libertad con cargos, sobretodo si son extranjeros.

#1 Núria, Reus, 01/07/2014 - 08:57

Algú sap de que treballen els Mossos, a part d'estar-se a les rotondes fumant i parlant pel telefonillo?

#1.1 Núria (de veritat, no un moro com tu), Barcelona, 01/07/2014 - 09:36

Ets un/a HDLG. Per lo que he vist en comentaris d'altres mitjans aquest bon home ja ha mort. Ara bé, com ha intentat impedir un robatori d'un grup de tercemundistes com tu no sortirà a primera plana als mitjans. Se li ha de donar més importància a un brètol que li dóna 4 cops de puny a un xino.

#1.2 St. Marti, Barcelona, 01/07/2014 - 11:09

Si ho dius pels comentaris que han fet al periodico, són erronis. Es recuperarà.

#1.3 Joan Carabassa ?'??? ????, Terrassa, 01/07/2014 - 12:51

Pobra Nuria , ets un exemple de lo malament que esta l'ensenyament .

#1.4 Núria, Vallès Occidental, 01/07/2014 - 20:54

Cert, mosso Carabassa, l'ensenyament està fatal perquè el que haurien de gastar-se en escoles ho dilapiden amb vosaltres.

#1.5 pepe, andorra, 01/07/2014 - 20:55

Núria de veridat ¿como sabes que era moro y no judío, como yo?

#1.6 Enric, Tremp, 01/07/2014 - 22:27

Ostres!! Com està la Núria de Reus, Barcelona o del Vallés, mal educada, antimossos i potser amb un problema de personalitat múltiple. Fes-t'ho mirar. Que el mosso es recuperi aviat.