Publicitat
Societat · 29 de Març de 2012. 15:06h.

Flames al Passeig de Gràcia

També barricades a la cruïlla amb el carrer d'Aragó

Una persona amb la careta d'Anonymous ha cremat cadires de plàstic i altres objectes -com mostra la foto- al passeig de Gràcia, entre els carrers d'Aragó i València, quan els Mossos d'Esquadra ja havien marxat de la zona. La noia ha estat ajudada també per diversos adolescents amb la cara encaputxada i captaven l'atenció dels mitjans de comunicació.

Un mica més abaix un altre grup de manifestants ha aixecat també barricades per impedir el trànsit amb xarxes metàl·liques i objectes de mobiliari urbà.

Encenen una foguera a passeig de Gràcia

Una noia, amb la careta d'Anonymous, ha encés la foguera

Publicitat
Publicitat

15 Comentaris

Publicitat
#12 Boris, Barcelona, 29/03/2012 - 20:15

Barcelona la millor botiga del mon...

#11 Almogàver , La Sagrera, 29/03/2012 - 16:57

Els cínics, hipodrites i fariseus diuem: nalgúno pot ser que estem com estem, dia en passarà una de grosa.
Ara quan hi han quatre contenidors cremats s'esquincen els vestits i clamen al cel. Ara invoquen la constitució i la democràcia els mateixos que cridavem Viva Franco.

#11.1 Margalida, Barcelona, 29/03/2012 - 19:10

Almogàver?...potser que et canviis el nik, que desprestigies als almogèvrs. Tu, com a mol, quinqui.

#11.2 Almogàver , La Sagrera , 30/03/2012 - 10:15

Margalida, companya meva, no cal que et digui qui és la companya d'un quinqui.

#10 david, Barcelona, 29/03/2012 - 16:38

Hahahaha i això és notícia? un tarat fent una foguereta i 40 fotògrafs? a les manis indepes dels 80 i 90 si que la feiem grossa i no aquests galifardeus de la careta...

#9 Indignat, Bcn, 29/03/2012 - 16:34

Colla de sindicalistes vividors mafiosos....coacció per obligar a no treballar...això es llibertat? informatius??? al cony de sa mare! colla de desgraciats. Cremant contenidors, punxant rodes de cotxes, amenaces i insults...ufff quina ferum...quina màfia de sindicats feixistes!

#9.1 alroes, Barcelona, 29/03/2012 - 16:58

si veus les fotos, pots apreciar qui està cremant els contenidors i destrossant el mobiliari,tenen pinta de tot menys de sindicalistes i treballadors. Són els de sempre,aquest grups de gamberros que diuen el mossos de quadra que tenen controlats.Ja ho veig. IL'unic feixista ets tú,

#8 ccc, bcn, 29/03/2012 - 16:08

dos persones cremant 3 cadires i dues caixes de fruita per fer fum negre, no és gran cosa.