Publicitat
Societat · 30 de Novembre de 2014. 14:18h.

Forcadell: "no m'han trucat per formar part de la llista unitària"

La presidenta de l’ANC diu que “no volem una candidatura CiU-ERC”

Forcadell: "no m'han trucat per formar part de la llista unitària"

Forcadell, en una imatge d'arxiu

La presidenta de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC), Carme Forcadell, ha assegurat en una entrevista a RAC-1 que “no m’han trucat per formar part d’una llista sobiranista”.

Forcadell ha apostat aquest diumenge per una llista no només formada per formacions polítiques perquè “els partits se'n sortiran. No hi ha cap altre opció que arribar a acords”.

“No és només Esquerra qui si ha de posar bé. No volem una candidatura CiU-ERC”, ha dit també en referència a que s’ha d’obrir la possible candidatura de consens.

Sobre la possibilitat que ella hi formi part ha comentat que “no m'han trucat per formar part de la llista unitària”. “No podem parlar del qui si no parlem abans del què i el com ho farem”, ha insistit.

Publicitat
Publicitat

11 Comentaris

Publicitat
#7 BEJOTA, BCN, 06/12/2014 - 18:21

Hi va votar un 37%.
La Generalitat xifra el suport a la secessió el 9N en el 30% del cens.
El Govern autonòmic segueix amb la seva actitud desafiadora enfront de l'Estat.

#6 BEJOTA, BCN, 01/12/2014 - 20:32

En realitat, va votar només el 35% del cens electoral. Uns dos milions de persones d'un total de 6,2. I, d'aquests dos milions, un 1,8 va votar a favor de l'estat independent. És a dir, la independència no va arribar al 30% del total del cens.
GAME OVER !

#6.1 BEJOTA, BCN, 01/12/2014 - 20:33

FORCADELL I CIA. :TROBO QUE'L MATRIARCAT CATALÁ, HAURIA DE PLAGAR I DEIXAR DE FER EL RIDICUL.

#6.2 BEJOTA, BCN, 02/12/2014 - 17:29

El 9 de novembre de 2014 és la data del referèndum d'independència de Catalunya
Nació Digital ha preparat una gran enquesta per als lectors.
Vots totals: 1.871.471
Sí i Sí: 445.761 (23,82%)
Sí i No: 6.711 (0,36%)
No: 1.418.999 (75,82%)

#5 Jordi, L'H, 30/11/2014 - 23:07

Jo crec que no entrarà a la llista. La carme ha sabut sempre quin era el seu paper i era el de la veu de 2 M de persones que volen independencia i unitat i el que ha fet sempre ha estat presionar i collar als polítics, perquè són ells qui han de fer els passos. Carme, un cop més OLEEEE TUUUU

#5.1 spanish, Madrid, 01/12/2014 - 08:39

dos ? s´han reproduti des del 9N ? jejejeejeej i aixo sent generosos i donant per bons el 1,8 es a dir un 28% del cens apa

#5.2 Jordi, L'H, 01/12/2014 - 09:46

Spanish, de fet si et mires els resulats 2,2M van votar SI a la pregunta "Vol que Catalunya sigui un Estat?", això és un 38%. Potser li has tret lVA. Ja sabem que sou molt catxondos comptant jajaja.
Per cert am qui % del cens governa Rajoy am majoria absoluta?

#4 nadia, Barcelona, 30/11/2014 - 20:54

Només ca veure el gest que té en aquesta foto Carme Forcadell per veure que està desitjant entrar en aquesta "llista de país".

#3 zenaida, Barcelona, 30/11/2014 - 19:33

Que pena!!!
Con lo bien que ha hecho su trabajo de manipuladora de masas...
No se preocupen la llamarán... Vd. es necesaria ..
En el."nou país"