Publicitat
Societat · 21 de Setembre de 2013. 14:01h.

"¡Fuera el trapo separatista!"

Els Mossos desallotgen els 'unionistes' que s'han manifestat al Parc de Bombers de Mataró

 Una cinquantena de manifestants unionistes s'han manifestat a les portes del al Parc de Bombers de Mataró contra l'estelada que hi tenen hissada. Durant la concentració, que ha durat uns tres quarts d'hora, han cridat consignes com "¡Fuera el trapo separatista!", "¡Viva España!" y "¡Guardia Civil, Guardia Civil!".

Durant la protesta han aparegut quatre furgonetes dels Mossos d'Esquadra que han format un cordó policial i han desallotjat els manifestants de davant del parc perquè han bloquejat l'entrada a un camió de bombers. 

Entre el grup de persones que ha assistit a la protesta, però que no s'han apropat als Mossos, hi havia quatre regidors del PP a Mataró -José Manuel López, José Luis Calzada, Marco Antonio Fernández i Flori Torres Fernández- i el portaveu de Ciutadans a Mataró, Juan Carlos Herrando.

Manifestants amb banderes espanyoles
Publicitat
Publicitat

246 Comentaris

Publicitat
#115 manel, mataró, 23/09/2013 - 14:45

aixó què es?
un gag del polònia?

#114 Pere Pagès, CATALONMIA IS MOOOOLT DIFERENT, 23/09/2013 - 08:30

AMB DOS CULLONS! / ¡CON DOS COJONES!

#113 palker, la pela es la pela, 22/09/2013 - 21:47

Y se supone que están para apagar fuego, no para incendiar la sociedad.A ver fills meus, basta con cumplir la ley, así de fácil, si quieres cumple solo la catalana y pon la senyera, pero ¿la estelada?. Mordéis la mano que os da de comer. en 1714 cualquiera de los dos bandos os hubiera repudiado

#112 Raül, Mataró, 22/09/2013 - 19:30

Un organismo público que pagamos todos no puede posicionarse políticamente a favor de unos. Los independentistas estos se han pensado que el parque de bomberos es una casa okupa.

#112.1 Miquel Lozano, ferg, 22/09/2013 - 20:28

Unos? No, la majoria dels catalans. Tal i com va quedar clar a les eleccions.

Que comencin per treure les banderes espanyoles de Catalunya ja que només representen al 15% dels catalans. Aquest 15% és el responsable del dèficit fiscal que crea crisi, atur i retallades.

#112.2 palker, la pela es la pela, 22/09/2013 - 21:43

LO ZA NO esa mayoría que tu ves, ¿es la de la última votación?. Porque cuando tus antepasados vinieron a ocupar estas tierras, y dejaron sembrada tu semilla creo que la mayoría era la contraria. Veras te voy a hacer memoria en 1978 se voto una Constitución por más del 90% de catalanes. ahhh

#112.3 Leerlo, para creerlo, 23/09/2013 - 10:01

#112.1

Miquel Lozano, así que el 15% de catalanes es el responsable de la crisis mundial!!!

#111 Rafel Climent i Brossa, Rubí (Nació Catalana), 22/09/2013 - 18:35

Jo, cada dia m'eixugo el cul, amb la bandera imperialista de la "una, grande y liebre". Visca CATALUNYA LLIURE !!!!!!!!!!
INDEPENDÈNCIA JA !!!!!!