Publicitat
Societat · 18 d'Octubre de 2019. 18:27h.

Gas lacrimogen a Via Laietana

Per dispersar els manifestants que havien muntat barricades davant la Prefectura

La Policia Nacional ha llançat gas lacrimogen i pilotes de goma contra els manifestants que aquest dijous a la tarda han muntat barricades amb tanques i contenidors en flames davant la Prefectura. Els manifestants radicals havien provocat diferents incendis a la zona per barrar el pas del antiavalots del CNP i els han llançat tot tipus d'objectes. La Policia ha detingut deu persones.

contenidors4.jpg

Els Mossos d'Esquadra s'han desplaçat fins a la Via Laietana per donar cobertura el CNP, mentre que els joves, alguns amb la cara tapada, s'han desplaçat fins al carrer Casp amb Roger de Llúria. Alguns dels violents han llençat ampolles de vidre als furgons dels Mossos. Això ha provocat corredisses i ha obligat els manifestants que venien de la Marxa per la Llibertat ha fugir i posar-se a recer.

gas.jpg

La Policia de la Generalitat informa que els “grups violents organitzats” provoquen incendis a diversos punts de Barcelona fan llançament de pirotècnia, runa i pedres de grans dimensions a la línia policial. Els Mossos demanen no apropar-se a Via Laietana ni a Plaça Urquinaona.

laietana2.jpg

Incendis als voltants de la Prefectura de la Policia
Publicitat
Publicitat

30 Comentaris

Publicitat
#12 Juan, Barna, 18/10/2019 - 21:34

Una pregunta sin impotancia QUIEN VA A GARANTIZAR ELECCIONES LIBRES EN CATALUÑA EL 10 N ? Algú ho havia de dir.

#12.1 Jordi br, L'h, 19/10/2019 - 01:26

Por ello luchamos para poder votar libremente sin que nos apalee la GC. Súmate

#11 Victor, Barna, 18/10/2019 - 21:17

EL QUE TOLERA DESORDEN PARA EVITAR LA GUERRA, TIENE PRIMERO DESORDEN Y DESPUES LA GUERRA.
Nicolas de Maquiavelo.

#10 Carlos Gomez, bestia amb forma humana, 18/10/2019 - 20:51

Conve no oblidar que tot aixo ho va dissenyar i posar en marxa el sindicat del crim convergent quan el Patriarca del Cártel, Morticia Ferrusola i el seus 7 niños de Ecija es van veure acorralats per la UDEF i la Fiscalia Anticorrupcio, a partir d´una investigacio iniciada per la Fiscalia de Lugo l´any 2011.

No va ser el 1714, de debo que no

#10.1 Vostès tenen un problema: es diu 3%, Bcn, 18/10/2019 - 21:09

Recordeu com Pascual Maragall, amb aquestes paraules, al Parlament, va obrir la caixa de Pandora de CIU

#10.2 Jordi br, L'h, 19/10/2019 - 01:29

Estas parlant del soci de negocis bruts de Zarzuela? Potser el patriarca borbó no va ser qui va iniciar l'independentisme.
Pregunta't perque han estat jutjats Junqueras i CIA i en canvi als Pujols no se'ls ha tocat

#10.3 Soloesmiopinion, Tabarnia, 19/10/2019 - 16:53

#10.2


Y tú más, elis, elis.

#9 a h, Baix Empordà , 18/10/2019 - 20:48

Debe ser muy triste para los indepes que las únicas imágenes que queden después de andar 100 km sean las de unos niñatos quemando contenedores. Y sobre la supuesta huelga, ahora la gente que la ha apoyado, los de la caminata, está sufriendo sus efectos para volver a casa por los servicios mínimos de RENFE. Debe ser el karma....

#9.1 Q se jodan, Bcn, 18/10/2019 - 21:11

Que tarden 3 días en volver a sus pueblakos

#9.2 Lo Jaumet Torracollons, Xerta, 18/10/2019 - 23:34

Doncs jo,si algú va cap al sud,per 30 eurets per barba el porto a lo tractor.

#9.3 Jordi br, L'h, 19/10/2019 - 01:33

Si consideras que 400 personas son mas importantes que mas de medio millon, como pretende la prensa española, Quizas te estan manipulando. En proporcion, para hablar de 1, ignorais 999

#8 Joel, Bcn, 18/10/2019 - 20:42

Estaria be.que enoticies fes alguna.referència als.més de 500000 manifestants pacífics que han estat a la mani de Bcn, però es clar "ven més" les gamberrades dels bretols que no representen ningú, es més noticia i mes morbo oi?

#8.1 Eva, Bcn, 18/10/2019 - 21:12

Estaría be que es fes referència als milions de catalans que estem a casa nostra, plorant davant de la tele. Poca-vergonyes!

#8.2 a h, Baix Empordà, 18/10/2019 - 21:30

No èreu tants, potser la meitat, perquè ja coneixem como funciona això de contar gent quan interessa, sobre tot quan la qui conta és la Colau. Però tot i així èreu molta gent. Ara bé, els que no hi hem anat i no hi estem d´acord som moltissims més i encara que ens ignoreu, sóm aquí.

#8.3 Soloesmiopinion, Tabarnia, 18/10/2019 - 21:35

¿No representan a nadie?Los CDR acaban de emitir un comunicado de apoyo a estos delincuentes. Torra apoya a los CDR ¿Te hago un plano para torpes adoctrinados?

#8.4 Decebut, bcn (tbn), 18/10/2019 - 21:56

Sí, sí... són molt pacífics tots aquests tractorícoles que venen a cremar-nos la nostra ciutat!!

Què vergonyós tot el que estem vivint.

Tabàrnia lliure ja!!!!!

#8.5 Pepe, Alacant, 18/10/2019 - 22:27

Estaría bien que esos 500.000 manifestantes, hubieran protestado enérgicamente contra los que usurpando sus ideales, están quemando Barcelona. Sin embargo su silencio, o sus tibias condenas evidentemente insinceras, está demostrando aquello de que, unos mueven el árbol, y otros recogen las nueces.

#8.6 Sergi, Bcn , 18/10/2019 - 23:34

Nos da igual

#8.7 Jordi br, L'h, 19/10/2019 - 01:36

Habia muchos mas de medio millon, pero para que discutir, el 10-n lo vereis...otra vez.
Hemos condenado la violencia una y mil veces de forma enèrgica. Lástima que dos años despues no condeneis el desproposito y la barbàrie de la GC el 1-o

#8.8 Soloesmiopinion, Tabarnia, 19/10/2019 - 16:56

#8.7


¿De forma enérgica? Ja, ja, que poca vergüenza...