Publicitat
Societat · 29 de Març de 2012. 19:23h.

Gasos lacrimògens per primer cop en molts anys

Els Mossos també han fet servir pilotes de goma i pots de fum

Un grup d'antisistema que ha participat en la manifestació organitzada pels sindicats minoritaris ha provocat aldarulls al centre de Barcelona i s'han enfrontat amb els Mossos, que han acabat carregant i tirant pilotes de goma i gasos lacrimògens, cosa que no havien fet en molts anys. De moment, hi ha un ferit greu per l'impacte d'una de les pilotes.

Després que s'hagin cremat contenidors al carrer de Pau Claris, uns encaputxats han arribat al carrer de Fontanella i han atacat comerços. Els antiavalots dels Mossos han carregat i han envoltat la zona per evitar incidents pitjors, donat que la capçalera de la manifestació ja estava a la plaça de Catalunya, on també ha d'arribar la manifestació dels sindicats majoritaris que de moment no avança.

Protecció Civil, mitjançant les xarxes socials, ha enviat un missatge d'alerta i ha avisat que s'estaven produint "incidents violents". També ha recomanat a la ciutadania que "s'allunyi" de la plaça de Catalunya.

Un agent carrega contra els vaguistes
Publicitat
Publicitat

8 Comentaris

Publicitat
#4 jajajjajaaaaa, Barceloan, 30/03/2012 - 13:49

que vagin en compte no es facin mal ells mateixos.......,s´intoxiquiin ells mateixos...que els gasos els ha comprat una empresa de Millet, igual les càrregues estan buides

#3 Séneca, Barcelona, 29/03/2012 - 22:46

Què coi fot una persona normal a aquella zona en plena batalla urbana? Massa tous són els Mossos. Agafant a uns quants encaputxats i emporta-se'ls en pla 'undercover', s'acabaria la escalada de terror que patim i que anirà a més. I interrogatoris brutals per que cantin i presó duríssima. ¨És fàcil!

#3.2 Joan, Barcelona, 29/03/2012 - 23:50

Exacte. És tan fàcil com fer unes simples captures selectives i llençar-los al mar des d'un helicòpter.

#3.3 luis, barcelona, 30/03/2012 - 11:40

A Joan que diu:
Exacte. És tan fàcil com fer unes simples captures selectives i llençar-los al mar des d'un helicòpter.
Tienes razón
Es quiza lo que piensa mucha gente harta de estas barbaridades y de POLITICOS QUE LO CONSIENTEN Y FOMENTAN

#3.4 jajajajjaaaaa, barceloan, 30/03/2012 - 13:51

uiii que democratics el convenients.........ja se sap son feixistes igual el que hauriem de pirar son esl antissitema que es carreguen l´estat d e benestar, els banquers, els politics de drrta, ñ´església, el lobby jueu, l´opus, tota aqueta púrria indecent que porta décades sent violenta

#1 Joan, Barcelona, 29/03/2012 - 21:07

Espero que el ferit greu sigui un dels vàndals i no un ciutadà innocent que passava per allà.

#1.1 Àcrata, Barcelona, 29/03/2012 - 22:25

Estic amb tu. Tant debò sigui un anti-avalots i no un treballador que protestava pels seus drets.

#1.2 Intereconomia, barcelona, 30/03/2012 - 08:44

Àcrata que vergüenza das, los ciudadanos normales y pacificos se manifestaron por las calles de barcelona y la policia autonomica en ningun momento intervino porque así es como hay que manifestarse, pero contra esos violentos hay q ser contundentes y detenerlos a todos!!!! Siempre son los mismos.