Publicitat
Societat · 15 de Març de 2020. 18:32h.

Govern sense vicepresident

Pere Aragonès dóna positiu

Govern sense vicepresident

El vicepresident de la Generalitat, Pere Aragonès, ha donat positiu en la prova del Covid-19, tal com ha anunciat ell mateix en una piulada al seu compte de twitter. El vicepresident del Govern ha informat que es troba confinat a casa i "en perfecte estat de salut". Es tracta del primer membre del Govern de Quim Torra infectat pel patogen Covid-19, altrament conegut com coronavirus.


"Avui he donat positiu en la prova del Covid-19. De moment em trobo en perfecte estat de salut. Resto confinat a casa seguint les indicacions mèdiques, des d'on seguiré treballant. Cal actuar amb la màxima prevenció i responsabilitat" ha escrit en la piulada.

13813-31.jpg

Publicitat
Publicitat

9 Comentaris

Publicitat
#7 Jordi BR, L'H, 16/03/2020 - 02:45

Pues más que probablemente porque debió estar en contacto con alguien que tiene coronavirus, así de sencillo

#6 CMR, BCN, 15/03/2020 - 21:27

Me sabe mal porque era un tío con altura de miras y que siempre daba la talla. Un coloso de la política catalana, un gigante que siempre estaba a la altura.

#5 Ojotuerto, Calafell.tab, 15/03/2020 - 20:34

A Joan Puig , del departament de Sanitat, un fenómeno,. Si que se ha complicado la gripe este año!!!!!!

#4 Paco Hirue, Hospitalet, 15/03/2020 - 20:25

Esta estupendu, diu.
Ni de risc per edat, ni febre, ni sanitari, .. pero amb la proba feta i feliç.
On li han fet? S’ha de fer public. Han incomplert protocol Gen Cat

#3 arm, figueres, 15/03/2020 - 19:25

tant que es parla de igualtat, tothom te les mateixes possibilitats de fer-se la prova? o els politics tenen preferencia?

#3.1 Nombre de César tengo, El Prat de Llobregat, 16/03/2020 - 07:26

Ahí las dao un zascazo a la democracia, a la socialdemocracia republicanista, de la igualdad de oportunidades. Oi, que m'entens de no deixar-me fer coses i a d'altres d'ERC que han sigut càrrec sí? Ho deixo aquí i m'agradaria que tornis a la teva terra amb la teva segona dona.
No va per Pere Aragonès, vagi per endavant.

#3.2 Vorrecht, Chez Titole, 16/03/2020 - 10:56

Sens dubte que tenen preferència. La democràcia funciona així, especialment la democràcia a càrrec dels incompetents.