Publicitat

Un tribunal considera que els filtres per controlar els comentaris negatius van funcionar

Guanya Tripadvisor

La Justícia ha donat la raó a Tripadvisor després que un restaurador denunciés les crítiques als seus restaurants que apareixien al portal web. El TSJC ha desestimat així la demanda del restaurador pels comentaris negatius que apareixien a la web i considera que els filtres per controlar les opinions dels clients del restaurant van funcionar.

El restaurador reclamava 668.961 euros a la companyia en considerar que l'empresa no va actuar de bona fer quan va impedir eliminar el perfil dels restaurants Marina Beach Club i Panorama, que havien estat creats per altres usuaris.

"Ha quedat acreditat que els perfils dels establiments de restauració de la demandant no van ser creats per la demandant a través de contracte amb Tripadvisor, sinó que es van crear per usuaris del web de Tripadvisor" explica el TSJC en la sentència. El tribunal estableix que tot i els comentaris negatius sobre el "personal endollat mal qualificat" o "l'empresa sense drets laborals" Tripadvisor no va actuar amb mala fe perquè es van aplicar els mecanismes de control dels comentaris.

Publicitat
Publicitat

0 Comentaris

Publicitat