Publicitat
Societat · 24 de Setembre de 2013. 09:19h.

Guerra bruta contra l'ANC

Un hacker cola al web de l'entitat a Lleida un missatge a favor de Terra Lliure

Guerra bruta contra l'ANC

Missatge fals publicat al Facebook de l'ANC LLeida-Segrià

L'ANC de Lleida-Segrià ha denunciat un "sabotatge malintencionat" amb la publicació d'"un missatge fals desitjant la mort de persones i ciutadans que no pensen com nosaltres".

El missatge fals que havia colat un hacker a la pàgina de Facebook de la secció territorial de l'ANC i que posteriorment han retirat expressava que "el dia 12 d'octubre tindrem els coloms espanyolistes ocupant la plaça de Catalunya… els desitjo que es morin d'un atac de bomba! Abans terrorista que espanyolista". 

"Enyorem Terra Lliure -continuava-, si aquests no terroristes, sinó herois, aixequessin el cap, no tindríem la nostra plaça plena de fatxes de merda. Que es fiquin pel cul la seva Espanya, independència ja!"

L'entitat ha aclarit que "evidentment, nosaltres només creiem en la via del diàleg, en la democràcia i en el dret dels pobles a escollir el seu propi destí, sense odis ni discriminacions de cap tipus".

Publicitat
Publicitat

136 Comentaris

Publicitat
#67 BEJOTA, BCN, 25/09/2013 - 15:16

Volkswagen Barcelona tiene ya diseñado el abandono de Cataluña y el traslado de la sede corporativa a Madrid por la amenaza independentista de Artur Mas


Volkswagen Audi España quiere anticiparse a una eventual independencia de Cataluña
N.B. AL IGUAL QUE AL QUEBEC...

#66 Manolo, Bcn, 25/09/2013 - 11:18

Lo admito, pertenezco a CNI (Catalanes No Idiotizados). Si queréis ser de CNI el primer requisito es desintonizar TV3 de vuestra tele para no poder verla ni por error.

#66.1 Jordi, Teià, 25/09/2013 - 11:36

No ens cal: els catalans que no som del `"CNI" gaudim de la intel.ligència suficient com per poder veure TV3, Tele5, Antonia3, Intereconomia o 13TV sense que aìxò ens passi factura.
A banda d'això, no t'aniria malament sintonitzar TV3: aprendries l'idioma del país que t'acull.

#65 Jordi, Teià, 25/09/2013 - 10:26

El tarannà pacífic dels catalans es va fer evident a tot el món després que més de 2 milions de persones (segons certifica l'ens del World Record, que és qui hi va enviar emissaris per certificar-ne la participació) es manifestessin sense cap aldarull. I així ho va recollir la premsa.

#65.1 Manolo, Bcn, 25/09/2013 - 11:06

Pues entonces por que publicáis cosas en la web de ANC de las que luego os tenéis que arrepentir?

#65.2 Jordi, Teià, 25/09/2013 - 11:29

Manolo, això no s'ha publicat a cap web de l'ANC per cap membre de l'ANC. Per molt que us esforceu a fer passar bou per bèstia grossa, és evident que els catalans (i si realment signes des de Barcelona n'hauries de conèixer algún) no pensem així. I està plenament demostrat. En discrepes?

#65.3 Jordi, Teià, 25/09/2013 - 11:31

Jo ho veig com un intent a la desesperada dels qui estan intentant que el 12-O tinguin assistents a l'acte convocat a la Plaça de Catalunya. I han pensat que una "provocació" d'aquest calibre atribuïda a l'ANC farà que molts desarrelats decideixin assistir-hi. El problema és que no "cola".

#64 Artur, Tarragona, 25/09/2013 - 09:49

CATALANS: És la guerra bruta dels espanyols. Aquesta no és res amb tot el que ens espera. Cal ser forts i intel.ligents i no caure en el parany. VISCA CATALUNYA LLIURE!!!

#63 anto33, montcada i reixac, 25/09/2013 - 06:39

Ya,un hacker,es que se creen que nos chupamos el deo...

#63.1 Jordi, Teià, 25/09/2013 - 11:34

Anto33: com justifiques que ni a la massiva manifestacions de l'any passat (1.500.000 de persones) ni a la Via d'enguany (més de 2.000.000 de persones) no hi hagi hagut el més mínim aldarull si, tal com pretens fer creure, els catalans som tant violents? M'ho pots explicar, si us plau?