Societat · 8 d'Agost de 2014. 13:31h.

Hisenda 'empaita' Pujol fins a Queralbs

Tècnics de l'Agència Tributària es personen a la casa d'estiueig

Hisenda 'empaita' Pujol fins a Queralbs

Jordi Pujol, a Queralbs (Foto: TV3)

L'expresident de la Generalitat Jordi Pujol ha rebut aquest divendres una notificació de l'Agència Tributària per cridar a declarar després de la seva confessió que va tenir diners a Andorra sense regularitzar durant 34 anys.

L'endemà de la primera aparició pública de l'expresident des de la seva confessió, dues funcionàries de l'agència tributària s'han personat a la casa de l'expresident a Queralbs per entregar-li la citació. 

Mitja hora després, l'expresident i la seva dona, Marta Ferrussola, han sortit a passejar i Pujol ha confirmat la notificació, però ha advertit els periodistes que ja va parlar ahir i que no faria més declaracions. "Deixeu-me tranquil", els hi ha demanat.

Publicitat
Publicitat

23 Comentaris

Publicitat
#15 JordiMB, Bcn, 11/08/2014 - 13:21

Sí, mira si "l'empaiten" que il Padrone i tota la seva Sempre Molto Honorevole Famiglia continuen tan panxos les eternes vacances milionàries, com si no hagués passat res de res.

#14 Ernest, Figueres, 09/08/2014 - 09:57

Lo vostre és malaltís. Si fan bé la seva feina, perque la fan bé, si no, per qué no... La qüestió és queixar-se, no?

#14.1 ambaixadorCAT, UK, 09/08/2014 - 11:41

el que és evident és que si tot això surt ara és per dinamitar el procés, i si no sortia quan passava era per què es tapaven les vergonyes els uns als altres. És això, juntament amb TOTS els robatoris fastigosos, el que hem de criticar.

#13 Terraxa, Terrassa, 09/08/2014 - 01:08

Haguessin fet la seva feina quan tocava, i no quan 'algú' els ha dic que actuin.
Així ara podrien estar fent vacances, com han fet durant els darrers 30 anys.

#13.1 I un be negre!, Girona, 09/08/2014 - 11:38

El fet que aquest home hagi estat útil als partits grans per gobernar durant trenta anys, no vol dir que les malifetes hagin de ser ignorades. Que torni els calers i vagi a la garjola com FG i el bigotis. Pero no hi compteu pas amb aixó.-

#13.2 Terraxa, Terrassa, 11/08/2014 - 00:15

Has llegit el que he escrit?
Que potser dic que els delictes no s'han de perseguir?
NO
Afirmo que Hacienda ha estat ent la vista grossa durant moooooolts anys, i prou.

#13.3 s'atrapa abans a un xoriço , que a un progre, 11/08/2014 - 13:24

quina gràCiU que fa el Terraxa, defensant els Pujol i la confraria dels pilloscadors, he, he, he, he, perquè serà?.

#13.4 Terraxa, Terrassa, 11/08/2014 - 16:57

En absolut el defenso.
Tergiverses el que dic, com a bon sectari que ets.
I el que dic és que Hacienda fa la vista grossa amb segons qui quan li interessa.
Cosa que a tu et sembla molt bé.
Apa, ara ja pots seguir amb el discurs que et mana l'amo.

#13.5 JNC, Terrassa no, el Ripollès, 11/08/2014 - 19:06

l'amo Pujol?...

#12 ALVAR TriBorn Catatonic, Bcn Españolaza, 08/08/2014 - 21:56

Ja estan preparant la Celda 1714 a Alcalá Meco.

#11 PATRIOTA, CUP - ICV - ERC - CIU - ISLAM, 08/08/2014 - 21:10

QUINS POCA-SOLTES!

Deixeu en pau a aquest pobre ancià, que ha donat la vida per nosaltres, els catalans, per a què tots poguéssim tenir un futur millor. Per uns millonets sense declarar, tampoc n'hi ha per tant!

#11.1 ambaixadorCAT, UK, 09/08/2014 - 11:44

ja ha sortit el troll a parlar :P
i pensar que això ho dius irònicament mentre espanya et roba cada any molt més que els pujol en tota la seva vida, ah, però l'espoli fiscal és solidaritat, oi?