Publicitat
Societat · 6 de Juny de 2014. 19:33h.

I això qui ho paga?

Els desperfectes per Can Vies pugen al final a més de 400.000 euros

I això qui ho paga?

Una imatge d'arxiu dels aldarulls a Sants per Can Vies

L’Ajuntament de Barcelona ha xifrat en 415.760 euros el cost total dels desperfectes causats pels aldarulls arran del desallotjament de Can Vies al barri de Sants en, segons un informe elaborat pel consistori municipal. Inicialment, el primer tinent d’alcalde Joaquim Forn va xifrar en 200.000 euros els danys provocats durant els disturbis de la setmana passada. 

El cost pels contenidors cremats durant les manifestacions dels defensors de Can Vies suposa per les arques municipals 209.400 euros, la reparació de l’arbrat 3.493 euros i els desperfectes en el servei del Bicing pugen a 7.000 euros. D’altra banda, també s’ha comptabilitzat en 88.655 euros el cost del paviment i mobiliari perjudicat pels aldarulls i el cost dels serveis de neteja han suposat 107.266 euros.

L’informe també explica que els Mossos d’Esquadra i la Guàrdia Urbana van practicar 67 detencions, identificant fins a 297 persones d’entre els manifestants. Fins al moment, els Mossos han rebut 74 denúncies sobre danys a béns privats encara no quantificats.

El Plenari del Consell Municipal de Barcelona es reunirà el proper divendres 13 de juny en una sessió que tractarà de forma monogràfica sobre les actuacions entorn el desallotjament de Can Vies, al districte de Sants-Montjuïc. Un debat que es farà al voltant de l’informe elaborat pel govern municipal de CiU.

Publicitat
Publicitat

12 Comentaris

Publicitat
#5 JO, BCN, 08/06/2014 - 08:45

Tots com les comissions, condonacions,rescats a la banca no es fot!! I això que serveix per alguna cosa és molt més barat

#4 Lluís, BCN, 06/06/2014 - 23:30

Destruir bienes públicos = Robar dinero público...

#3 Calígula, Girona, 06/06/2014 - 20:25

Y si sumaramos los daños a la propiedad privada, que pasaría?
O es que la excavadora no vale nada.
Calculad los daños totales, no sólo los públicos.
Y todo eso lo debería pagar Trias de su bolsillo por su su pésima gestión

#3.1 Tokiro, Kioto, 06/06/2014 - 20:43

Javier Trias no paga ni les pilotes de goma. Perdó, els projectils viscoelàstics. Vull dir, això si mentre parlem no els han tornat a canviar.

#2 Alex, Barcelona, 06/06/2014 - 20:06

Aquesta és la segona part...Qui paga la festa d'aquests animals?Segur que els de sempre,tots nosaltres,els que si que paguem impostos....De veritat que fot fàstic la manera com han portat aquest assumpte...A l'alcalde Trias el votarà sa mare,jo no...

#2.1 Sintes, Barcelona, 06/06/2014 - 20:12

Què fort, dir-los animals als mossos.

#2.2 Alex, Barcelona, 06/06/2014 - 22:15

Uiii que graciós el tal Sinte...no et fa vergonya defensar la violencia,el vandalisme i la delinqüencia?No et fa vergonya insultar als mossos?Ja veig que no.. trencar,cremar,pegar,robar..i d'això en diuen drets aquests animals.... no seràs pas un altre ressentit de M E R D A? Quasi segur que si....

#2.3 pip, igualada, 06/06/2014 - 22:45

Carai com es posen els mossos quan els dius les veritats. Però tampoc cal dir-los "animals" com fa per autoodi l'Aleix (Vidal Quadras?) amb els seus companys.

#1 Joaquim, Barcelona, 06/06/2014 - 19:57

Quins aldarulls, els provocats pels Mossos?.

#1.1 Albert, Barcelona, 06/06/2014 - 22:06

Ha ha ha ha ha que simpàtic. A tu quants cops et van suspendre les oposicions?

#1.2 5, f, 06/06/2014 - 22:47

els mossos feu oposicions, Albert?... i des de quan dius que us oposeu a treballar?.

#1.3 Albert, Barcelona, 06/06/2014 - 23:41

Sr. 5 de f, el teu intent (lamentable) de fer un joc de paraules fàcil, fa tanta llàstima que segurament t'has penedit a l'acte després de publicar-lo. Deixa de cremar contenidors i demana-li ja una bona feina al teu papà.