Publicitat
Societat · 17 d'Agost de 2015. 10:17h.

Impunitat dels 'top manta'

'Supermercat' a l'Hospitalet de l'Infant pocs dies després dels incidents a Salou

Impunitat dels 'top manta'

Un noi, emprovant-se una samarreta

Desenes de venedors ambulants es van amuntegar ahir a l'Hospitalet de l'Infant a la recerca de clients per als productes més variats: ventalls, ulleres, samarretes, bosses de mà d’imitació i fins i tot vambes.

Els ‘top manta’ van convertir un dels carrers del municipi en un supermercat il·legal on els turistes, com es pot veure en alguna de les imatges, s’aturava per emprovar-se i comprar els productes falsificats que els hi oferien.

La presència policia, segons ha sabut e-notícies, no va ser suficient per dissuadir els venedors ambulants, que van seguir amb la seva activitat il·legal.

'Top manta', a l\'Hospitalet de l'Infant

Publicitat
Publicitat

15 Comentaris

Publicitat
#12 jonny, Salou, 17/08/2015 - 13:28

Marc3 perdoooo

Passen??? Jo no ho diria aixi

Mes aviat diria NO ELS DEIXEN

que es molt diferent

Fastic de Govern

#12.1 saltenc, Blanes, 17/08/2015 - 14:29

El normal es que una persona quant emigra tingui unes garanties al lloc que es trasllada, no es el cas de aquesta gent que venen enganyats per la mafia, el que hauriem de fer es si no i an papers, fora, perque l'unic que se aconsegueix es agreugar el seu cas i de passada rebem tambe la gent del pais

#11 Neferu, Barcelona, 17/08/2015 - 13:23

Es la rebeldía del : ¿no quieres caldo? ¡Pues toma, tres tazas! ¿No queréis que vendamos en la calle? pues hale, a vender aún más y os jo.... y como en esta tierra todo el mundo hace lo que quiere sin que pase nada pues, ¿a qué quejarse?

#10 estudiós, Guissona, 17/08/2015 - 13:21

Els emigrants han arribat en massa a Catalunya, a aquests se´ls ha permés portar a les seves dones i aixó ha comportat una pujada molt important de nous nadons de les seves raçes, perqué ells crien molt més que nosaltres. El resultat a curt termini es clar, poc a poc tot será a favor d´ells.

#10.1 Ginés, Sta. Coloma de Farners, 17/08/2015 - 18:02

Totalment d´acord. Negre el futur que hem imposat als nostres fills i nets.

#9 saltenc, Blanes, 17/08/2015 - 13:10

Es legalitzar aquest mercat, estara tot mes controlat, i si la gent es vol enganyar comprant falsetats que so faci mirar.

#9.1 Legalitzar l'inegalitzable, Bcn, 17/08/2015 - 14:46

No pots legalitzar falsificacions. és un axioma erroni legalitzar alló que per se ja és ilegal. Ja no se t'hauría d'explicar aixó.

#8 Papaluna, Barcelona, 17/08/2015 - 12:31

... y que se vayan a reclamar al maestro armero. La población autóctona natural del país o residente con permisos varios (a revisar) no tiene por qué aceptar que vengan forasteros delincuentes a implantar sus normas, costumbres y delitos. Que no los queremos, aunque sí los quieran los comunistas.