Publicitat
Societat · 3 d'Abril de 2013. 13:46h.

Imputada la Infanta Cristina

Declararà davant el jutge Castro el proper 27 d'abril per la seva presumpta implicació al 'cas Nóos'

Imputada la Infanta Cristina

La infanta Cristina, en una imatge d'arxiu. (Foto: casareal.es)

El jutge instructor del 'cas Nóos', José Castro, ha decidit imputar la infanta Cristina per presumpta apropiació indeguda de fons públics.

La infanta està ara cridada a declarar al jutjat de Palma el  proper dia 27 d'abril. La imputació s'ha fet arran dels darrers correus electrònics presentats per Diego Torres, l'exsoci d'Iñaki Urdangarin, marit de la infanta.

Aquests correus aportarien dades que vincularien la filla del rei Joan Carles I amb les empreses dirigides pel seu marit i per Torres.

Entre aquesta documentació hi havia diversos emails que Urdangarin va remetre a la seva dona per consultar diverses gestions que tenia intenció de fer al capdavant de l'Institut Nóos.

La Casa Reial de moment no ha fet cap declaració al respecte. Des de la Sarsuela han assegurat just després que es fes pública la imputació de la infanta que "no fem comentaris sobre decisions judicials". 

Publicitat
Publicitat

18 Comentaris

Publicitat
#13 robert, barcelona, 04/04/2013 - 11:48

Apropiacio indeguda de fons publics, evasio de capitals, si, pero crec que tambe haurien de imputar als politics que els pagaben i malgastaben aquests dinerals de "diners publics" , ho ells no tenen cap resposabilitat???

#11 Cocopera, Mi casa, 04/04/2013 - 09:10

Desde que se vino a vivir a Catalunya junto al que tiene retirada la camiseta en el Palau Babaugrana ha pasado lo que ha pasado ... Serán los aires de Barcelona.

#11.1 Cat, Tarragona, 04/04/2013 - 10:47

Claaaaaaaaaaaaaaarooooooo.... Això també serà culpa dels catalans .... Si si es clar que si... Vinga va!!!!! Quanta ignorància.....

#10 Àcrata, Badalona, 03/04/2013 - 21:46

Vistos els moviments contraris de la Fiscalia, sembla una imputació com les que feia el jutge Garzón, per absoldre-la i que ja no pugui ser sotmesa a un judici.

#9 Sergi, Badalona, 03/04/2013 - 21:27

I si cal, que vagi a la presó....com qualsevol ciutadà que faci el mateix.

#9.1 laila, bcn, 04/04/2013 - 10:20

Com a qualsevol ciutadà que faci el mateix, primer l'hauràn de jutjar i si escau, comdemnar.

#8 FERRAN, BARCELONA, 03/04/2013 - 19:52

Penso que en aqeusta institució monàrquica li queden quatre telediaris. El seu tamps ja ha pasast i, possiblement, siguin bou espiatori d'aquesta brutal crisi institucional i econòmica que patim. Ara bé, també crec que ni abans eren àngels, ni ara són dimonis.