Diversos ciutadans, convocats pel sindicat de la COS, la CUP, el Moviment 15M, associacions veïnals i el suport de CCOO i UGT, han participat en la protesta en què s’ha convidat els usuaris de metro a passar sense pagar el bitllet. Una acció que s’ha produït en unes 50 estacions de metro i de tren. A las estacions de Diagonal, Sagrera i Sants s'han empaperat els passadissos amb cartells i pintades, de cara a la manifestació de dissabte vinent.
Stop Pujades Transport protesta per l'aprovació dels nous preus per al transport públic i exigeix la retirada d'un augment que enguany ascendeix al 5% en el cas dels bitllets més comuns. Els títols integrats més venuts, T10 i T50/30, han patit un increment d'un 43% entre el 2008 i el 2014.
Incivisme d'Stop Pujades
Pintades al Metro contra l'increment de les tarifes

Una de les pintades
¡A por ellos!
6 Comentaris
Que titular más tendencioso, no creo que de lo que está pasando con la subida del transporte lo más grave sean las pintadas, si no que obligan a gente o no moverse por la ciudad o saltarse las barreras. Incivismo es no dejar ser ciudadanos en igualdad de condiciones a tanta y tanta gente.
Pujades ? Qué significa eso ?...
es catalán!
¿No podríem parlar també de l'«incivisme» de l'Ajuntament, referint-nos a l'increment que hi ha hagut, en les actuals circumstàncies, en el preu de les tarjetes més emprades? Cadascú es defensa i protesta com pot, no com voldria.
Y mas que subiran , si tenemos que pagar las facturas del incivismo, ? Que mejor protesta seria no cojer el transporte p?blico durante un mes,por ejemplo?
Más incívicas me parecen las subidas decretadas.