Publicitat
Societat · 5 de Juny de 2012. 22:18h.

Indignats munten una 'festa' a Bankia

Cava, música, confeti i jocs en una oficina de Barcelona

Una trentena d'indignats han entrat aquest dimarts en una oficina de Bankia per muntar-hi una festa, amb la qual pretenien protestar pel rescat a què es veu abocada l'entitat.

Els manifestants han ocupat l'oficina de Sagrada Família (Barcelona), en la qual hi havia en aquells moments tres treballadors i un client. Una vegada dintre, han posat en marxa un aparell de música i s'han posat a ballar i a cantar "fiesta en Bankia".

També han llançat confeti, serpentines, han repartit cava i han jugat a passar per sota d'una corda. L'acció ha durat cinc minuts i posteriorment han marxat de l'oficina, sense que hi hagi hagut enfrontaments amb els empleats.

Una imatge de la 'festa' a Bankia
Publicitat
Publicitat

20 Comentaris

Publicitat
#9 Ramon A., Sant Cugat del Valles, 06/06/2012 - 12:57

A part de veure com es diverteixen, per que una protesta no ho es, el motiu de bridar amb cava es per ajudar al sector?.
El si no m'ho crec...............

#8 Joan, Barcelona, 06/06/2012 - 11:03

Sigo sin entender por qué hay gente que se burla y critica a los mal llamados "perroflautas" gente incluso totalmente perdudicada por la macroestafa bancaria que estamos sufriendo el 99% de la población y que sigue sin abrir los ojos y sin despertar su cloroformizada mente, no lo entiendo.

#8.1 Jordi, Teià, 06/06/2012 - 18:45

"Macroestafa" inclou als idiotes que es compraven Porsche Cayennes a 10 anys? "Macroestafa" inclou als morts de gana que incloïen el BMW serie 3 a la hipoteca? "Macroestafa" inclou l'assalariadet que es va comprar el dúplex? Els van "macroestafar" a punta de pistola, suposo, no?

#8.2 pepe, andorra, 06/06/2012 - 19:20

pues pq es demasiado obvio q estos perroflautas son del psoe o de asociaciones infiltradas por el psoe psc. Mas o menos como las asociaciones de vecinos, q en todas hay un sociata al frente.

#7 Jordi, Teià, 06/06/2012 - 11:00

Una pregunta innocent: tota aquesta gent que, en dia laborable i horari lectiu, es dediquen a això... què aporten, a la societat? És a dir: en què contribueixen? Del que costarà el rescat de Bankia... alguna cosa ha sortit de les seves aportacions?

#7.1 Jordi O., Barcelona, 06/06/2012 - 14:45

Hi ha més de 600.000 aturats a Catalunya que busquen feina i no són pas els responsables de la crisi.

#7.2 JO ERC, JO ERC , 06/06/2012 - 18:14

Pobre... segur que a la mateixa hora els alts directius de Bankia estaven treballant un munt.

#7.3 Jordi, Teià, 06/06/2012 - 18:43

Jordi O., he d'entendre, doncs, que tots aquests del vídeo estan "buscant feina"? I sobre els directius de Bankia, desconec si a aquesta hora treballaven un munt o jugaven a Golf. Ho desconec, i tant me fa. Perquè independentment del que fagin en aquell moment, estan cotitzant.

#7.4 Àcrata, Badalona, 06/06/2012 - 19:50

Una altra cosa que tenim els pobres és que no sempre treballem a l'hora dels "senyorts". Quan tu dorms, hi ha qui recull escombraries, qui vigila la teva oficina, qui et fa el pa... A més, els curricula s'envien a la majoria de les empreses per internet, i això no té horari.

#6 Culeamuerte, Las Corts, 06/06/2012 - 09:07

Que dediquen su tiempo a estudiar !

#5 Ambiorix, BCN, 06/06/2012 - 08:43

BUENÍSIMO, BUENÍSIMO, MIS MAYORES FELICITACIONES POR ESTA ACCIÓN. ME HA ENCANTADO PORQUE YA NO SON SOLO PERROFLAUTAS, SE VE GENTE NORMAL QUE ESTA HASTA LOS C... DE ESTA VERGÜENZA QUE SE LLAMA BANKIA.

#5.1 Jordi, Teià, 06/06/2012 - 18:47

No. La "gente normal" que dius, a aquella hora, o bé estaven estudiant, o bé estaven treballant, o bé estaven buscant feina.