Publicitat
Societat · 9 de Març de 2013. 21:27h.

Interior desmenteix 'La Vanguardia'

Nega que el cotxe de Manel Prat " hagués circulat o hagués estat estacionat davant la casa del cap de l’agència Método 3"

Interior desmenteix 'La Vanguardia'

Una imatge del comunicat de Mossos d'Esquadra

Mossos d'Esquadra ha desmentit la informació publicada per La Vanguardia, al voltant de la presència del cotxe oficial del director general del cos, Manel Prat, en les rodalies del domicili del director de Método 3, Francisco Marco, el passat 18 de febrer.

"Davant la informació que avui publica el diari La Vanguardia, la Direcció General de la Policia vol desmentir que al llarg del dia que s’esmenta a la informació el vehicle oficial del Director General de la Policia hagués circulat o hagués estat estacionat davant la casa del cap de l’agència Método 3 a Barcelona", ha indicat Mossos d'Esquadra en un comunicat.

El diari del Grupo Godó ha publicat aquest dissabte que hores abans de la detenció de Marco, unes patrulles de la Policia Nacional van identificar un cotxe que havia recollit una dona que s'havia reunit prèviament amb el director de l'agència de detectius.

Segons aquesta informació, el vehicle identificat era el de Prat. També que l'habitatge del director de Método 3 estava sent vigilat per la policia espanyola des de dos dies abans, quan Alicia Sánchez-Camacho va denunciar que havia estat espiada.

Publicitat
Publicitat

12 Comentaris

Publicitat
#5 BEJOTA, BCN, 10/03/2013 - 14:30

"LA VANGUARDIA" VOL PERDRE LES SUBVENCIONS DE LA GENERALITAT.TANT DEBÓ I, AIXÍ TINDREN ALGÚN DIARI INDEPENDENT A CATALUNYA.

#4 Ramon, nit clara d'hivern, l'endemà l'infern, 10/03/2013 - 11:56

Ah, però aquest Manel Prat no és el mateix Manel Prat que va negar (ara ja al davant del jutge) que els mossos disparessin cap pilota de cautxú el mateix dia, lloc, hora, i minut, en què una senyora va perdre l'ull "a conseqüència del llançament d'una pilota de goma" segons la instrucció judicial?

#4.1 pep, manresa, 10/03/2013 - 17:56

Jo em pensava que aquest tema era competència dels antisistema o de la CUP, ara resulta que també els C's del CNI com tu hi ténen alguna cosa a dir?, o potser vol dir que tot és el mateix?

#4.2 narcisa, barcelona, 10/03/2013 - 20:36

pep, bon mosso, per què no li demaneu perdó a la senyora que li vàreu arrencar l'ull quan l'únic acte "delictiu" que aquesta senyora va cometre va ser passar pel carrer a l'hora en què que vosaltres negàveu que éreu allà, malgrat els vídeos?.

#3 mireia, barcelona, 10/03/2013 - 11:01

aquest manel prat és el famós manel prat que va negar que els mossos haguessin aporrejat un nen de 13 anys que estava ferit a terra?.

#3.1 pep, manresa, 10/03/2013 - 17:57

mireia... o Ramon?

#3.2 mireia, barcelona, 10/03/2013 - 20:40

pep, tu que ets de l'ofici i ho sabràs, aquest manel prat és el mateix manel prat que va negar que els mossos també van apallissar una noia de 16 anys per implorar-los que deixeissin d'aporrejar el nen de 13 anys ferit a terra?.

#2 Pere, Lleida, 10/03/2013 - 10:34

Us torno a repetir la pregunta: Algú em sabria anomenar un sol cas de corrupció política que hagin descobert els mossos d'Esquadra? Fins que no hagi renovació ètica a les institucions catalanes, a mi que no em parlin d'Estat Català.

#2.1 mireia, barcelona, 10/03/2013 - 11:58

quina mania que tens, Pere, en fer l'Estat català amb els corruptes... què et sembla si el fem amb els no corruptes?.

#2.2 Gerard, Barna, 10/03/2013 - 12:03

Les corrupcions no sol descobrir-les cap policia, i menys encara la Policia Nacional o la Guardia Civil que per si soles ja acumulen prou casos de corrupció de tota mena. Gairebé sempre són filtracions interessades o venjances. A l'Estat on vius els jutges es desentenen del cas Fabra. Renovació?

#2.3 Moles, Les Ardenes, 10/03/2013 - 23:24

si no et parlem Pere, no vols entendre, però et sents espanyol amb tota la merda que tenen amaguen manipulen provoquen,? Ho tens fotut noi.
ah no, que la corrupció sistèmica castellana si que et va.

#1 María Jesús, Barcelona, 09/03/2013 - 22:22

e-noticies.cat se supera cada día, hoy con el desmentido de una noticia que no existía.