Publicitat
Societat · 8 de Febrer de 2021. 10:50h.

Joves magrebins assalten l'estació de Vic després dels incidents

"Sense por, sense por" criden mentre ve la Policia

Joves magrebins van fer destrosses en el mobiliari de l'estació de Rodalies de Vic després dels incidents de dissabte contra Vox, quan desenes de manifestants van perseguir furgonetes que transportaven dirigents de Vox després de celebrat un acte a la plaça Major de la localitat.

"Sense por, sense por" criden mentre ve la Policia. Més d'una trentena de joves van entrar a l'estació i, com es pot veure en aquest vídeo, alguns van rebentar els vidres de la porta d'accés i van buidar extintors, entre altres desperfectes. "Al 'segurata'!", es pot escoltar en un moment del directe enregistrat per un dels participants.

Publicitat
Publicitat

43 Comentaris

Publicitat
#38 manu21, DIJON FRANCE, 10/02/2021 - 13:45

Los independentistas hacer crecer el dragón día a día con estos jóvenes inmigrantes que ya no tienen miedo porque no hay castigo contra ellos, un día este dragón crecerá y se volverá contra el que la hace crecer lo quemará todo desgracia cuando esto ocurra

#37 Cau Tv3% , Queralbs, 09/02/2021 - 14:26

El Rey de Marruecos con el efecto llamada de la Generalitat golpista ha llenado Catadisney con la gente que le sobraba en su pais que no es poca. El 90% o mas de los marroquinos moros solo respetan o tienen miedo a Ala. La mayoria no trabaja, pero todos reciben ayudas. La Generalitat es la responsable de este robo al contribuyente catalan.

#36 Agustino, Barcelona, 09/02/2021 - 09:37

Me entran escalofríos solo de pensar la Cataluña que les dejaremos a nuestros hijos y nietos por culpa de esta nefasta, inútil y cobarde clase política que tenemos. Sólo se han dedicado a importar lo peor de lo peor de otros países y nos han sumido en una pobreza que no creo que podamos superar. Y encima van de chupiguays haciendo campaña.

#35 Patumeiro, Sant Patumet, 09/02/2021 - 00:45

Estos son los q venian a pagar las pensiones o a hacer de camisas pardas de los indepes?

#34 Soloesmiopinion, Tabarnia, 08/02/2021 - 23:20

El independentismo se parece cada vez más al franquismo, ya tienen incluso su Guardia Mora.