Publicitat
Societat · 12 de Maig de 2014. 10:56h.

La bandera espanyola oneja més gran que mai a Catalunya

Les banderes en casernes i comissaries han estat substituïdes en els últims mesos per altres de mida superior

La bandera espanyola oneja més gran que mai a Catalunya

La bandera espanyola, a la Capitania General de Catalunya

La bandera d'Espanya que oneja en diversos edificis oficials dependents de l'Administració de l'Estat a la ciutat de Barcelona ha augmentat de mida, segons informa el diari El País.

Les banderes espanyoles de major grandària a les que hi havia anteriorment són visibles a l'edifici de la Capitania General de Catalunya, tant a la façana del passeig de Colom com en la del Portal de la Pau.

De la mateixa manera, a la residència d'oficials situada a l'avinguda Diagonal, davant del Corte Inglés, llueix des de fa unes setmanes una rojigualda més gran. El mateix passa en algunes comissaries, com la de la Verneda i, des de fa molt més temps, a la de Via Laietana.

Això ha passat en els últims mesos, de manera progressiva, segons admeten tant la Delegació del Govern com al Ministeri de Defensa, que el desvinculen del procés sobiranista que es viu a Catalunya.

Publicitat
Publicitat

70 Comentaris

Publicitat
#51 Guerau, Barcelona Espanya, 13/05/2014 - 23:38

Cóm mola!!!

#51.1 ESPAÑA, españa, 08/09/2014 - 19:32

Vaya que si, ¡al que no le guste siempre puede emigrar a Madagascar o sitio parecido!

#50 Jordi Romaguera i Cubedo, L´Hospitalet de Llobregat, 13/05/2014 - 16:39

I això qui ho paga? Han de canviar banderes en època de crisi, quan hi ha que no arribem a fi de mes?.Això demostra una manca de previsió per tal de no voler arreglar la crisi del qui la patim.Per què han posat les teles més grosses?.Calia, ara?.El que dèiem, no importar-los la gent que cobrem poc.

#50.1 Luis miguel, Granada, 08/09/2014 - 22:47

Eso lo pagan todos los españoles. Al igual que las lavadoras cerebrales que el nazionalismo tiene funcionando. 9 televisiones autonómicas. No una ni dos, NUEVE. Mientras pagando más 150 embajadas que no valen para nada, imposición del catalán, que no vale para nada. Mientras se cierran quirófanos

#49 Antoni Duran Aragones, Barcelona, 13/05/2014 - 11:32

Els de Donetsk ja l'han trobat... Ja tenen el seu Pushilin...I ja ha proclamat l'independencia Va per feina... I nosaltres portem anys, amb manifestacions milionaries al carrer, amb enquestes que diuen que som majoria...i el nostre lider(?) parlant d'acompliment de legalitats (espanyoles)...!!

#48 provoacio, Barcelona, 13/05/2014 - 10:50

Ho fan per provocar, el que NO s'ha de fer és seguir-los el joc. Gerard el que ells volen és això per justificar la crispació... no ho facis, ignora'ls... siguem educats, pacíficis i demòcrates.

#47 a diagonal també i ja fa dies, BCN, 13/05/2014 - 10:48

deu ser la consigna... a l'edifici de Ma Cristian també l'ha canviat per una de me´s gran.... deuen pensar qu així la gent es convertirà a l'espanyolisme

#47.1 Jordi Romaguera i Cubedo, L´Hospitalet de llobregat, 13/05/2014 - 16:42

De fet, n´han posat dues.Una que ja hi era a mig edifici Però fa dos o tres anys en van posar una
altra dalt de tot de l´edifici.i així sempre en tenen una o altra!. I és clar la de dalt es veu molt grossa. La deuen tenir molt grossa però puc dir-vos que no se´ls aixeca.Només quan fa un xic d´aire.!