La Via Catalana a Miami també atrau joves madrilenys

La cadena, als EUA

Imatge de a cadena

Residents catalans a Miami s’han volgut sumar a la cadena humana per a la independència de Catalunya, en una celebració festiva que ha anat acompanyada d’un dinar a South Beach. En aquest àpat hi han participat més d’una setantena de catalans residents al sud de Florida.

“El moment apoteòsic ha estat la cadena” ens afirma el president del grup de Catalans a Miami, Marc Vilaregut. “Ens hem reunit davant la casa del difunt Versace i hem fet la cadena al llarg del Passeig marítim (Ocean drive) ocupant més de 3 blocs” relata. “Hem superat el centenar de persones en un ambient de reivindicació total i tothom volia que com a mínim arribés la notícia que 105 persones s’han reunit per demanar la independència a més de 7.000 km de casa.”

La policia no ha interromput la cadena en cap moment i diversos americans i curiosos s’han apropat per saber el motiu pel qual s’estaven mobilitzant. Vilaregut explica que “dos joves madrilenys s’han acostat per conèixer la nostra postura i hem estat dialogant amb ells sobre les diferents visions”. “Des de Miami també hem volgut demanar un referèndum i la independència de Catalunya” ha indicat Vilaregut.

Cadena

Publicitat
Publicitat

89 Comentaris

Publicitat
#35 nenko, Tarragona, 02/09/2013 - 18:00

#30.2

Saltabobos, Philadelphia. 01/09/2013 - 21:38
"La Seguridad Social la paga España" y de donde saca el dinero? Catalunya no paga Seguridad Social?

#34 Ciudadano X, Barçalona Qatar Foundation, 02/09/2013 - 03:25

En Madrid se ha hecho con empresas. 1060 empresas catalanas se han juntado y han hecho una cadena, pero para quedarse y no vover.

#34.1 Jordi Marcos, BDN, 02/09/2013 - 17:05

Aquest any, segons dades oficials, Madrid ha perdut empreses i Catalunya n'ha guanyat.

Les vostres mentidetes a Catalunya fan riure.

#33 Pere, Barcelona, 02/09/2013 - 00:03

Confirmo lo que dice el comentario anterior. Mi hermano está de viaje en NY y los ha visto. El ha dicho que 200 a lo sumo haciendo el ridículo y que los yankees ni se esteraban de nada. La imagen que daban era de frikis del copón . Un fracaso.
También he leído la noticia de 70 en Miami. Que ridículo

#33.1 Mollatlll, Girona, 02/09/2013 - 17:06

Confirmo que la manifestació espanyola era de zero persones.

#32 Josep, New York, 01/09/2013 - 22:31

Jo hi era, amb uns amics americans, mirant l´espectacle patètic de tietes Maríes desde l´altre banda de Times Square...Prou propaganda i prou cinisme....700??? Ni de conya!!! Ni de lluny...màxim uns 150...i amb canalla...turistes...etc. De fet els americans es pensaven q eren cubans i ni cas. True!

#32.1 MaMao, barcelona, 01/09/2013 - 22:53

Un poco como con el último 12-O, cuando con penas y trabajos llenasteis PL. Cataluña (PP, C's, PXC y Falange, principalmente), y los turistas que pasavan por allí, decian que cuando iban a soltar el toro.

#32.2 Miquel Niquel , MMILL, 02/09/2013 - 17:06

En tot cas molts més que el 12 d'octubre a BCN.

#31 Barcelona, Barcelona, 01/09/2013 - 21:08

Una minoria friki.

#31.1 Jon, bcn, 01/09/2013 - 21:42

Els 30 escons, encara no, que sumen PP i Ciudadanos al Parlament de Catalunya? Sí, hi estic d'acord.

#31.2 Raul Call, NUM, 02/09/2013 - 17:07

Home tampoc cal dir-los això als quatre que es van manifestar el 12 d'octubre. També tenen drets, pobrets.