Publicitat
Societat · 27 de Març de 2012. 10:38h.

La cap del gabinet jurídic no està imputada

Margarida Gil apareixia inicialment com una de les implicades en el cas de les ITV

La cap del gabinet jurídic no està imputada

Margarida Gil, durant la presentació de la llei Òmnibus

La cap del gabinet jurídic de la Generalitat, Margarida Gil, no ha estat finalment imputada pel cas relacionat amb la concessió de les ITV a Catalunya, malgrat que el seu nom apareixia en un primer moment com una de les persones implicades.

Finalment els implicats són Josep Tous, coordinador general de la Diputació de Barcelona; Isidre Masalles, sotsdirector de Seguretat Industrial de la Generalitat, i tres empresaris: Ricard Puignou (exdirector general de Menta ITV -una escissió d'Applus, Eca ICV), Sergi Alzina i Sergi Pastor (exconseller delegat d'Applus i de Excalestric i actual director general de Uprime Energy-Ficosa).

Assumpta Palau, directora general d'Assumptes contenciosos de la Generalitat, ha estat citada a declarar com a testimoni.

Publicitat
Publicitat

19 Comentaris

Publicitat
#6 guillem, bcn, 28/03/2012 - 16:46

El paio de la foto sembla en Vado Lledó. L'és?

#5 pepito, barcelona, 27/03/2012 - 16:46

¿esta sra. no es la que retiró la acusacion al gran patriota Millet?

#4 benet, BCN, 27/03/2012 - 14:39

"Casualment", aquesta senyora també és la dona del diputat Jordi Janè. Tot queda a casa, com sempre.

#3 Almogàver , La Sagrera , 27/03/2012 - 13:57

La presumpció d'innocència hi ha d'èsser, però hi ha escoles de negocis que han trepitjat merda. Tant aquesta Gil com la Maria Assumpta Palau, son masters en Direcció Publica, i en Gestió gerencial respectivament per... E S A D E.
Seguiré informant

#3.1 Enric_J_M, Bcn, 27/03/2012 - 14:02

Si comencem a jutjar a la gent per on han estudiat, malament rai...

#3.3 cesc, BCN, 27/03/2012 - 19:06

passat, pocs dies després de prendre possessió el nou Govern d'Artur Mas, va substituir Jaume Galofré. I la seva primera mesura va ser remetre, en sis dies, un escrit al jutjat que investigava l'espoliació del Palau de la Música demanant que no es imputés als alts càrrecs de Convergència

#3.4 cesc, BCN, 27/03/2012 - 19:06

acusats en aquell escàndol. Pràcticament amb això, la institució renunciava a recuperar els diners que, per responsabilitat civil, li hauria correspost si havien de tornar els fons sostrets amb l'ajuda de Fèlix Millet. Aquesta actuació va provocar fins i tot un crític acte del jutge donant una

#3.5 cesc, BCN, 27/03/2012 - 19:08

estirada d'orelles als serveis jurídics de la Generalitat.
Gil també havia estat secretària general de Treball durant el mandat de Jordi Pujol,etapa durant la qual es van produir diversos escàndols de malversació de fons públics que van donar lloc a un munt de condemnes.

#3.6 cesc, BCN, 27/03/2012 - 19:13

No es tracta de jutjar segons l'escola de negocis on has estudiat però és molt sospitosa tanta coincidencia amb ESADE, desde consellers ineficients fins la Margarida Gil, esposa del diputat convergent al Congrés Jordi Jané, que ja va entrar amb mal peu en el seu càrrec. L'11 de gener de l'any

#3.7 cesc, BCN, 27/03/2012 - 19:47

No es tracta de jutjar segons l'escola de negocis on has estudiat però és sospitosa tanta coincidencia amb ESADE, desde consellers com en Mena fins la Margarida Gil, esposa del diputat convergent al Congrés Jordi Jané, que ja va entrar amb mal peu en el seu càrrec. L'11 de gener de l'any

#3.8 Terraxa, Terrassa, 27/03/2012 - 23:01

kllns, gairebé totes les "èlits" empresarials, funcionarials i el que siguin de per aquí, han estudiat alguna cosa o altra a ESADE.
També podem dir que tots els corruptes tenen títol universitari, per tant, suprimim les facultats.

#3.9 Almogàver , La Sagrera, 28/03/2012 - 09:50

Terraxa, pensa que tots han passat per ESADE, no ho comparis amb titols universitaris, seria com dir que tots els accidents de trànsit son de conductors que han passat per l'autoescola. El problema és que TOTS han passat per una única autoescola ESADE, mentre IESE, EADA, etc no tenen index així.

#2 Txak, BCN, 27/03/2012 - 12:55

Els que coneixen a Josep Tous i Isidre Masalles es fan creus del que s'ha arribat a dir. quan el jutge arxivi aquesta imputació, abans del judici, qui els retornarà l'honor?

#2.1 jajajajajajajaaaaaaaaa, barceloan, 27/03/2012 - 14:45

otro iluminando que se piensa que porque son amigos suyos, son incorruptibles....y las subvecniones de las concesionarias a la Trias fargas ? me lo explicas o no puedes......es una donacion garciosa ?

#2.2 jajajajajajajaaaaaaaaa, barceloan, 27/03/2012 - 14:45

otro iluminando que se piensa que porque son amigos suyos, son incorruptibles....y las subvecniones de las concesionarias a la Trias fargas ? me lo explicas o no puedes......es una donacion garciosa ?