Publicitat
Societat · 12 de Setembre de 2021. 20:03h.

La 'Catalunya lliure de peatges' embussa les autopistes

Segon cap de setmana de cues quilomètriques

La 'Catalunya lliure de peatges' embussa les autopistes

La supressió dels peatges a algunes carreteres catalanes ha provocat, per segon cap de setmana consecutiu, un augment del trànsit de vehicles a les autopistes catalanes amb cues quilomètriques.

Dos accidents a l'AP-7 nord han complicat la tornada de milers de cotxes cap a l'àrea metropolitana. Trànsit s'ha vist obligat a obrir carrils addicionals per millorar la circulació. Ara mateix l'AP-7 a l'altura de la Roca del Vallès en direcció Barcelona és el tram més afectat, amb 10 km de retenció.

Aquest és el segon cap de setmana des que es van aixecar les barreres dels peatges. Per primer cop, aquest cap de setmana, des de les cinc de la tarda els camions de gran no hi poden circular i els més lleugers han de fer servir exclusivament el primer carril.

Publicitat
Publicitat

9 Comentaris

Publicitat
#9 Bud, Barcelona, 13/09/2021 - 11:29

No dramatizemos, antes habian las mismas retenciones y encima pagando.

#8 Pepe, Andorra, 13/09/2021 - 11:20

Si, q cosas, como los accidentes q atascan la A2 los viernes con puente y así dirigir al rebaño hacia la autopista de la Caixa. Ahora como no lo es no pasa. Pero se crea una propaganda q dice q hay atascos pq es gratis. Y eso es mentira, es un unicornio del señor feudal, como tantos otros. Pensaba q solo eran los vendidos de EP, pero es una campaña

#7 Ojotuerto, Calafell.TAB, 13/09/2021 - 09:31

La censura cambió el doblaje de Mogambo. Para no tener un adulterio, hizo a los protagonistas hermanos. Para no llamarle Trafic ( que es italiano) usan Transit que es un castellanismo. De traspaso a la defunción con dolor. Hay señoras en España que se llaman Tránsito. Es como girona y lleida un twitter de pujol antes de borrar la cuenta

#6 D. Martí, Viladecans, 13/09/2021 - 08:00

tener en cuenta las consecuencias adversas para el bolsillo gastando gasolina extra, adversas para el cambio climático.
También podría ser que la "Xene" a más contaminación menos trabaja la cognición y más maleables, peores empleos, menor valor añadido, más adoctrinamiento y más ganadete para la causa indepe.
Tot plegat molt malament plani

#5 D. Martí, Viladecans, 13/09/2021 - 07:58

Es todo una confabulación judeomasónica, originaría en el Estado. Desde la casual aparición del Covid hasta el final de las concesiones, unido a la gran represión hace que la gente salga de las ciudades a su segunda residencia, hotel, hostal, aparthotel, a casa de amigos, a okupar casas.
¿Y qué más, garrus? Como es gratis hay que aprovecharlo