Publicitat
Societat · 31 de Desembre de 2013. 14:49h.

La Confraria del Cava estudia "clàusules d'exclusivitat"

El president admet que "no ha agradat" l'anunci de cervesa d'Anna Simón

La Confraria del Cava estudia "clàusules d'exclusivitat"

Simón, quan va ser nomenada (Confraria del cava)

La Confraria del Cava es plantejarà afegir "clàusules d'exclusivitat" perquè les futures reines del cava defensin aquest producte. El president de l'entitat, Toni de la Rosa, reconeix que "no ha agradat" que la Reina del Cava d'enguany, la periodista Anna Simó, presenti i publiciti el cap d'any amb una marca de cervesa.

Malgrat això, ha admès que "els espais publicitaris són lliures i qualsevol beguda i cadena pot fer el que li convingui". De la Rosa posa èmfasi en què "tradicionalment s'ha brindat amb cava" ja que és "una beguda glamurosa, de celebració i romàntica" que la fa "ideal per a les celebracions especials".

Publicitat
Publicitat

28 Comentaris

Publicitat
#20 Rafa Nadal Espanyol, Cadiz (festa i poca feina), 02/01/2014 - 12:47

M'he assabentat que en Rafa Nadal s'ha compromès amb una campanya publicitaria a favor de la selecció francesa de Futbol..!!! heu sentit alguna cosa vosaltres ?.

#19 angel, es una cervesota, 01/01/2014 - 23:54

reina del cava? o reina del baka?

#18 Josep, BCN, 01/01/2014 - 19:45

I que vols, en un pais de paletes i cambrers com vols que brindin el cap d'any, amb CERVESA! Els hauria de fer vergonya, pero resulta que no en tenen!

#17 Pere, Oliva, 01/01/2014 - 17:37

Provincianisme barat. Nadal, Messi i altres famosos publiciten diversos productes i diferents marques, son, per aixó, uns traidors quan porten un rellotge que no publiciten?. Els de la Confraria deurien ser tan assenyats com el seu producte. Un bon cava, casa amb tot

#17.1 Pere, BCN, 01/01/2014 - 19:05

No ho has entès. No és perquè sigui una noia catalana que fa publicitat de productes d'espanya. és perquè se li va donar el ''títol'' de reina del cava i en un principi ha de fer propaganda del cava. És com si en Messi que fa publicitat de PepSíSí sortís per la tele bevent CocaCola.

#17.2 Pere, Oliva, 02/01/2014 - 11:13

El que no vol entendre les cose, eres tú i uns quants més que fan comentaris sabrossament provincians. El títol de Reina del Cava es tan carrincló com el de Mis Navaja Albaceteña o el de Reina de la Vendimia de Requena. L'empressa que la lloga és la que fa la publicitat, ella és l'actriu i prou