Societat · 22 d'Abril de 2015. 20:24h.

"La consellera no ha estat a l'alçada"

La comunitat educativa es manifesta en record del professor Abel Martínez

"La consellera no ha estat a l'alçada"

Una imatge d'un professor

La comunitat educativa que s'ha manifestat aquesta tarda a la Plaça Sant Jaume en record del professor Abel Martínez, mort aquest dimarts a l'Institut Joan Fuster de Barcelona, considera que, "la consellera no ha estat a l'alçada".

En la concentració, de mig miler de persones, han col·locat un crespó negre al mig amb flors i missatges amb inscripcions com "quan un fet com aquest passa alguna cosa no s'ha fet bé”.

Un dels participants, José, de l'IES Barri Besòs considera que "la consellera no ha estat a l'alçada fent un minut de silenci i a l'hora de l'esbarjo. N’hauria d'haver fet cinc. Les retallades poden arribar a provocar això".

En la seva opinió, "la comunitat educativa està deprimida, la societat no ens està recolzant com hauria de fer-ho". També ha insistit que "la consellera hauria de ser més sensible amb el col·lectiu" i que "les famílies no transmeten els valora adequats".

Altres mestres consultats per e-notícies han considerat que la falta de recursos i les retallades han estat determinats pel cas. "Quan menys recursos més probable que passin aquestes desgràcies", han assegurat.

Frases de record del professor mort

Publicitat
Publicitat

15 Comentaris

Publicitat
#7 joan, dd, 23/04/2015 - 09:57

A mi em sembla que aprofitar una desgràcia com aquesta per tirar pedres contra la consellera una barroeria indecent.

#7.1 R. Martín Serrano, Viladecans, 23/04/2015 - 22:57

Indecendia legitima es la separación por renta campeón. Me refiero a la concertada con la sacrosanta escusa del menor coste para la Administración. Discriminación negativa en función de la renta además de seleccionar alumnos en función de la renta de sus ascendientes. Si para perpetuar eso tú eres

#7.2 R, Martín Serrano, Viladecans, 23/04/2015 - 22:59

de los independentistas del rollo "en un país normal" conmigo no cuentes ni contéis. Prefiero la disidencia a la autocomplacencia, majo. Luego el rollo frenético d'Espanya ens roba, si Cat tingés tots els recuros que genera, Au, tira que te vas,

#6 Núria, Vallès, 23/04/2015 - 09:01

La falta de recursos NO fa més probables aquestes desgràcies. Quins recursos tenien les escoles de la posguerra, per exemple? Hi passaven aquestes coses? La causa cal buscar-la en la crisi de valors, en la falta de respecte a la figura del professor, en el col.lapse social general, en definitiva.

#5 Josep Pagès i Canaleta de CARDEDEU, VALLES ORIENTAL, 22/04/2015 - 23:08

Lapregunta esunaltra¿Quefeientantesarmas mortals ala habitació deun nen de13 anys? Aqui ja es cosa de la Policia determina cuanta culpa hi responsavilitat tenen els Pares amb tot aixo ¿Quina Seguratat te el Institut que consevol porta armes adintra ? Cal repartir la culpa no nomes la consellera

#4 Josep Pagès i Canaleta de CARDEDEU, VALLES ORIENTAL, 22/04/2015 - 22:44

LaConsellera ha fet ,lo que estaba ales seves mans sique algunes paraules comentaris A lo millor eslo quemolesta algunes personesCal dir afavor de ellaCATALUNYA Mai va tindra un cas como este ningusabia que fer com reccionar Ara son elsprofesionals que han de dir que va pasar Ningu podia evita aixo

#4.1 Karlmarx, Barcelona, 24/04/2015 - 08:57

Vaja, que si fossis alumne, hauries fet el mateix que el tal Max...

#3 Tuvier, Palamós, 22/04/2015 - 21:49

El que s'ha fet malament es la formació dls professors, haurien de saber psicologia per que tracten amb una matéria prima molt mal·leable pero que no sempre respón a voluntat. No podem tenir professors que siguin com projectors. El professor té rao en que les families no transmeten bons valors.

#3.1 collonsa, vic, 22/04/2015 - 23:45

El que s'ha fet malament és , quasi bé TOT , començant per la transferència de competències educatives , fins a l'insult i difamacions diàries de les nostres mal dites autoritats educatives .

#3.2 Núria, Vallès, 23/04/2015 - 09:03

Els professors NO som projectors. Ensenyar implica interactuar constantment, i la psicologia, si no en tenim coneixements teòrics, l'aprenem en el dia a dia. El problema està en que molts encara pensen que la nostra feina és educar i no ensenyar, i moltes famílies han abdicat de la seva tasca.

#3.3 Tuvier, Palamós, 24/04/2015 - 12:14

Núria, a la ESO no es tracta només d'ensenyar, com he dit abans es una matéria prima molt mal·leable pro que no respon sempre a voluntat. Si et vols dedicar a ensenyar apunta't a un centre de formació d'adults o alguna cosa així, jo crec que un professor d'institut ha de ser alguna cosa més.