Publicitat
Societat · 30 d'Agost de 2012. 19:05h.

La decadència de les Rambles

Una revista brasilera diu que està "habitada per artistes del carrer, borratxos, prostitutes i estafadors"

La decadència de les Rambles

La revista brasilenya Trip ha realitzat un reportatge sobre les Rambles de Barcelona centrat en la figura d'Esteban Trancón, un cuiner jubilat que acostumava a passejar despullat, abans de l'entrada en vigor de la nova normativa sobre civisme.

Aquesta publicació ha assenyalat, per situar els seus lectors, que les Rambles està "habitada per una col·lecció d'artistes del carrer, borratxos, prostitutes i estafadors".

Segons la revista, Trancón tenia per costum "creuar les Rambles de 2 quilòmetres (visitada diàriament per 225.000 turistes) a un ritme lent, portant només un barret, sandàlies i una bossa de plàstic a la mà. I res més a la resta del cos. L'impacte era doble per l'aspecte del seu cos decorat amb 21 tatuatges, i la mida de la seva... trompa".

La revista ha indicat que malgrat no estar penalitzat anar despullat pel carrer aquest ciutadà "va ser jutjat sis vegades en processos oberts per funcionaris mal informats, i va ser absolt en tots".

Ara, arran de l'entrada de la nova normativa, Esteban Trancón ha d'anar vestit, la qual cosa, segons la publicació brasilera, el fa un home "invisible". Van preguntar "els més veterans de les Rambles per trobar-lo" i la resposta més encoratjadora va ser que "fa molts mesos que no el veig".

La realitat, segons la revista, és que aquest personatge "continua passejant per allà diverses vegades per setmana", però "s'ha tornat irreconeixible quan va vestit, fins i tot per les persones que el coneixen des de fa anys".

Publicitat
Publicitat

25 Comentaris

Publicitat
#28 brasileiro, Sao Paulo, 03/09/2012 - 00:55

...e independentistas.

#27 Paco Pil, Hojpitalé, 31/08/2012 - 22:28

Per què donar tanta importància a aquest article? No diu res interessant. Per cert, el paio aquell que anava nu era un mal educat que només escridassava la gent. I sabeu quin idioma parlava? Doncs sí, el de Franco, Belén Esteban, Sergio Ramos i individus del mateix IQ, com en José Apañó.

#27.1 Jesús, L'H, ESPAÑA, 01/09/2012 - 14:50

Paquito, no pierdes oportunidad para demostrar tu estultez (busca en el diccionario) y tu desinformación. Si hubieses clicado arriba en "a pèl pel passeig de Gràcia" hubieses escuchado a Esteve... parlant en català. En otra entrevista se confesó catalanista. Aprende, moron.

#25 Josep Espanyol, Barcelona (Esto es ESPAÑA!!!!!!), 30/08/2012 - 23:45

Es la imagen genuina del nacionalista catalán tipo: Soez, desarreglado, intolerante y de pocas luces. Deberían hacerle un monumento al lado del de Macian,.
http://youtu.be/ab-Xe0ZGHhU El Fhurer de los catalinos pide el rescate a los malvados españoles

#25.1 Josep Espanyol, Barcelona (Esto es ESPAÑA!!!!!!!), 31/08/2012 - 13:13

De pequeñito me sodomizó el capellán de mi pueblo, pero ya estoy mejor. La gente es mas exagerada... total, tampoco tuve que chupar mucho.

#25.2 alex, cornella, 31/08/2012 - 15:17

si una persona puede ser la imagen del 50 por ciento de catalanes(segun el cis, organismo nada sospechoso de no ser español, es el pocentaje de nacionalistas que hay), entonces puedo afirmar que una mierda que yo pise por las ramblas representa al otro 50 por ciento, entre los que estais maria jesus

#25.3 Carles Paredes, Barcelona, 31/08/2012 - 15:43

Ben al revés. Això és la imatge del nacionalisme espanyol. Mala educació, monolingüisme, poca cultura, ensenyar les misèries....

Algú té algun dubte de quina llengua parla aquest senyor?

#24 María Jesús, Barcelona, 30/08/2012 - 23:23

¡Magnífica descripción de los nacionalistas!

Mi enhorabuena a la revista Trip.

#24.1 Jordi O., Barcelona., 31/08/2012 - 09:36

Que a qualsevol tema, per divers que sigui, deixis anar comentaris contra els "nacionalistes" diu moltes coses del teu estat mental.

#23 GUIM, Barcelona CATALUNYA, 30/08/2012 - 22:46

No sé per què s'ha de barrejar la nuesa amb la delinqüència. És més incívic llençar les burilles del cigar o els xiclets a terra, perquè embruten i costa molts diners de netejar. Fumar i llançar burilles al terra ve a ser com pixar. Per què no posen multes als fumadors que ho facin?

#23.1 pere, bcn, 31/08/2012 - 01:40

Degeneració moral total.

El seguent serà fornicar al carrer. Una cosa molt sana i natural.