Publicitat
Societat · 31 de Desembre de 2013. 11:40h.

La Generalitat s'endú la meitat del premi

La meitat de la Grossa no s'havia venut; l'altra meitat va a Lliçà d'Amunt

La Generalitat s'endú la meitat del premi

Imatge del TNC

El número 03473 és el primer premi de la Grossa de Cap d'Any i s'ha venut íntegrament a l'Esclat de Lliçà d'Amunt, on en tenien 30 butlletes, la meitat. Cada butlleta està premiada amb 100.000 euros. La resta no s'han venut i tornaran a la Generalitat.

Pel que fa al segon premi, el 77879, ha anat a parar a l'Escala i Tarragona i el tercer, el 88297, a Cardona i Barcelona. Cal recordar que també tindran premi els números anteriors i posteriors, i els que coincideixin amb les dues, tres i quatre últimes xifres de cada número premiat. Com passa amb la loteria de Nadal, els premis superiors als 2.500 euros tributaran un 20%.

El TNC ha estat l'escenari de la cerimònia, on a banda de les extraccions de les boles ha comptat amb les actuacions musicals de Blaumut i Messengers (finalistes del programa Oh Happy Day) i de capgrossos i geganters.

La primera edició del sorteig de la Grossa de Cap d'Any ha aconseguit una recaptació, de 25 milions d'euros, superant així totes les expectatives inicials. Els ingressos obtinguts, descomptats els premis, es destinaran a finalitats socials.

Publicitat
Publicitat

25 Comentaris

Publicitat
#15 spanish, Madrid, 31/12/2013 - 22:04

sobreanisme de sobres que tambe reben......quina xacra , a veure si delcaran ilegals els partits nazionalistes com a les democracies serioses

#14 David Casanovas, BCN, 31/12/2013 - 19:31

Tot plegat fa pudor a fracàs. L'enésim quan es vol jugar a tenir estructures d'un estat que no ets. Resultat: fas una única lotería, un únic día, i ni així vens tots els números, i la meitat del primer premi desert, quan la teoría diu que hi un CLAM (inventat)...pudor a fracàs

#13 Lo padrí, Lleida, 31/12/2013 - 18:44

Com brama el gremi de la faixa. Ha hagut d'anar molt bé aquesta rifa. Anem bé, molt bé.

#13.1 BEJOTA, BCN, 31/12/2013 - 20:18

TU VAS MALAMENT,NOI.

#13.2 pepe, andorra, 31/12/2013 - 23:21

estimado jubilata, ¿cuantos billetes has comprado tu? Pq esto tiene la misma pinta q el porcentaje de votantes del estatut. Vamos q la mayoria de personas q viven en Cataluña ha pasado no solo del gordo, sino de la gorda. Lo q esta claro para mi es q lo único q saben hacer los ultracats es ruido.

#12 BEJOTA, BCN, 31/12/2013 - 17:32

LA BANCA SEMPRE GUANYA,OI?

#12.1 Pels serveis socials catalans, Figueres, 31/12/2013 - 17:53

El 100% de lo recaptat anirà a serveis socials, a part del 20% d'impostos que es queda l'Estat per l'IVA i cada any espoli del 40% de lo recaptat. Així que el 80% un 60% de l'IVA del 100% pagat seran per serveis socials a Catalunya.

#12.2 pepe, andorra, 31/12/2013 - 23:22

querido troll de la ANC, eso no te lo crees ni tu, aunque si por servicios sociales entendemos todas las asociaciones ultracatalanistas y a los amigos del partido q se lo llevan a suiza o lo traen a Andorra, entonces si, el cien por cien se lo quedan los de siempre.

#11 Augusto, tarragona, 31/12/2013 - 17:10

Jo m' espero a la "pedrea" a veure si cau alguna cosa.... Com!!! que no hi ha pedrea!!! Quina colla de lladres, això si amb l'estelada!