Publicitat
Societat · 17 de Febrer de 2021. 20:48h.

La guerra de Pablo Hasel

Segon dia d’aldarulls pel raper empresonat

Segona jornada amb incidents al carrer per l'empresonament del raper Pablo Hasél. A Catalunya, diverses ciutats com Barcelona, Girona o Lleida, han viscut el segon día consecutiu amb disturbis. També hi ha hagut aldarulls a Madrid.

Les mobilitzacions de Barcelona, Girona i Lleida han acabat en aldarulls, amb contenidors cremats, barricades i enfrontaments amb els Mossos d'Esquadra. La concentració més multitudinària és a Barcelona. Ha començat als Jardinets de Gràcia i, des d'allà, ha anat baixant per Passeig de Gràcia fins al centre de la ciutat.

Allà, alguns manifestants han fet barricades amb mobilari urbà i contenidors. També s'han fet pintades a comerços de la zona i s'han llançat artefactes incendiaris cap a vehicles policials.

Alguns grups violents han entrat a un hotel del Passeig de Gràcia i han trencat càmeres de seguretat entre d'altres destrosses, segons han informat els Mossos d'Esquadra.

Publicitat
Publicitat

47 Comentaris

Publicitat
#27 Soloesmiopinion, Tabarnia, 18/02/2021 - 12:17

Es el problema de cuando alimentas a todos los gandules antisistema, y llamas a que toda la purria "Antifa" Europea vengas ocupar casas aquí. A eso le sumas los mena como fuerza de choque, y tenemos la tormenta perfecta. Gracias procés. Gracias podemitas. Acabareis despertando a la bestia y luego llorareis.

#26 Soloesmiopinion, Tabarnia, 18/02/2021 - 12:14

¿Y cuando vais a protestar por los casi cien mil muertos por la pandemia?

#25 Flanagan, Tabarnia City, 18/02/2021 - 10:24

Espero que el compi de celda le de el mismo calor que los containers y motos ardiendo.

#24 Blas de Pedo, Bcn, 18/02/2021 - 10:11

El poble en lluita contra el feixisme

#24.1 Figueras, Figueras, 18/02/2021 - 11:03

Estas defensant a un tiu que ha fet agressions en dos ocasions? Ahhh, espera, que tu ets dels que vas de la maneta de partits proetarres... Res més a dir...

#24.2 Blas de Pedo, Bcn, 18/02/2021 - 11:49

Han cantat ETA!!!!!!!!

#24.3 Soloesmiopinion, Tabarnia, 18/02/2021 - 12:13

¿Qué, Purri?¿También has aprovechado esta vez para robar en las tiendas que habéis vandalizado? Ten cuidado, que no te pillen como al Mohamed de la bicicleta del Decathlon, que tu también eres muy tonto.

#24.4 Die Frage, Chez Titole, 18/02/2021 - 13:48

Pedo sisplau, un aclariment: Com ho sabíen que l'amo de la moto que van cremar era un fatxa?

#24.5 un ciutadà, palau plegamans, 18/02/2021 - 20:04

estic d'acord amb el Joanet encara que el corrector ortogràfic fanàtic que deu tenir l'ha canviat les paraules d'ordre. t'ajudo :
el feixisme en lluita contra el poble
queda millor no? i a més dit en codi 33!!

#23 Copy right, Gironès monamour, 18/02/2021 - 09:45

No us enganyeu, es tracta d'una tàctica que no és nova, Hitler la va fer servir amb èxit, Stalin tambè i Chavez a Venezuela no fa massa temps, consisteix en fer-se amb el carrer, acollonir tot el que es posa davant i finalment quan manes del tot (no pas en coalició) aleshores NO ES MOU NI CRISTU". Pero alló de la "llibertat" s'ho empassen mol