Publicitat
Societat · 23 de Novembre de 2018. 11:28h.

La independència no arriba ni al 50%

Continua estancada en el 47%, segons el CEO

La independència no arriba ni al 50%

Un 47,2% dels catalans vol la independència mentre que un 43,2% la rebutja, segons el darrer baròmetre del CEO. Un 9,6% no ho sap o no contesta a la pregunta.

En l'anterior baròmetre, del mes de juliol, els partidaris de la independència eren el 46,7%, mentre que els detractors eren el 44,9%. Al mes de maig el 48% volia l'Estat propi i el 43,7% preferia seguir a Espanya.

Publicitat
Publicitat

19 Comentaris

Publicitat
#8 M. Pilar, Barcelona, 25/11/2018 - 21:42

Jo no crec que arribin ni el 47%

#7 Telamarinera , Vng, 23/11/2018 - 19:17

Hay q ir a un Estado y de GENCAT, de mínimos. Y q cada uno se adscribiera a la cultura q considere, a mi joroba pagar a Puigdemont, entiendo q a otros, a Arrimadas.
Mi importa poco si una persona solo quiere usar/expresarse en catalán; q lo pueda hacer.
No permitiré q yo no pueda usar/expresarme en castellano
Somos.. dos culturas de siempre.

#6 catafracto, Barcelona, 23/11/2018 - 13:46

No solo eso, amigo Rius: cuando se pregunta en la encuesta del CEO por la opción favorita para la relación con España, solo el 39% es partidario de la independencia. El 52% prefiere un sistema federal, uno autonómico o uno "unitario". Menuda "base social".

#5 Sergi , Barcelona, 23/11/2018 - 13:06

2015: 47%, 2017: 47%, anclats, clavats, estancats, pero ells R que R, som el poble de Catalunya, Catalunya diu, el catalans diem, son la majoria, etc. Mentides i mes mentides.

#5.1 Jordi BR, L'H, 23/11/2018 - 13:27

2015: JuntsxSI + CUP = 1.966.508
2017: JuntsxCat+ERC+CUP = 2.079.340
Increment d'un 5,7% de vots independentistas en dos anys,
I aquí no comptem els Ccomuns independentistas, o bé alguns dels animalistes que podrien votar SI

Sergi, diga'm qui diu mentides?

#5.2 Pan con tomate y jamón Ibérico, II*II Enlloc, 23/11/2018 - 17:46

"alguns dels animalistes que podrien votar SI"

Algunos animalistas no lo sé, pero lo que es la jauría de Rufian y sus compinches seguro...

#4 Tabarnés puro, Barcino, 23/11/2018 - 12:22

Jajajajaja!!!! El CEO tiene menos credibilidad que el CIS de Tezanos, que ya es decir!

#4.1 Sergi , Barcelona, 23/11/2018 - 13:11

El CEO, al igual que Tezanos, el mismo lo explico, le salen unos datos pero luego ellos los "cocinan", textual. Menudos cocineros, habra que darles las tres estrellas Michelin.