Publicitat
Societat · 5 de Febrer de 2018. 19:09h.

La justícia existeix

Millet i Montull ingressen finalment a la presó

La justícia existeix

Fèlix Millet i Jordi Montull

Fèlix Millet i Jordi Montull han ingressat aquest dilluns a la tarda a la presó de Brians 1 per odre de l’Audiència de Barcelona, tal i com havia demanat la fiscalia tres setmanes després de la condemna per l’espoli del Palau de la Música. Millet, que va en cadira de rodes, ha estat traslladat en ambulància de des de l’Audiència de Barcelona fins al centre penitenciari, mentre que Montull ho ha fet en un vehicle policial. 

El tribunal justifica la decisió perquè hi ha “un risc elevat de fuga” dels dos exresponsables del Palau de la Música. També té en compte la possibilitat que tinguin béns a l’estranger i que el seu patrimoni sigui insuficient per cobrir les multes que se’ls ha imposat.

Pel que fa a Gemma Montull, l'Audiència ha decidit retirar-li el passaport, prohibir-li sortir del país i li ordena comparèixer davant la Justícia un cop al mes. En el cas de l'extresorer de CDC, Daniel Osàcar, el tribunal ha resolt mantenir la seva situació de llibertat amb la retirada de passaport, la prohibició de sortir del país i l'obligació de personació davant l'autoritat judicial un cop al mes.

Entrada de Fèlix Millet a Brians 1

Publicitat
Publicitat

16 Comentaris

Publicitat
#13 ARM, figueres, 06/02/2018 - 08:36

va, creem un llaç tambe per demanar la seva llibertat, pobres, no han fet cap mal a ningu, i s´ha de veure la dolenta Espanya com els tracta, llibertat per millet i montull

#12 Bernardo, Badalona, 06/02/2018 - 02:07

Barrejant opinió i informació, com sempre. Rius, ets l'anti-ètica periodística en persona.

#11 Tom, Barcelona, 05/02/2018 - 22:53

Es que es una buena noticia tras otra!!! La justicia y el Estado de Derecho funcionan y gracias a arturu y fuigdemont (entre otros) me parece que le ha perdido el miedo a los embusteros y a los ladrones....adelante jueces!!! pisen a fondo que ha llegado el momento de volver a sentir dignidad.

#10 No anem bé, Bcn, 05/02/2018 - 22:05

ARA L'URDANGARÍN. li tinc unes ganes !!!!!!!!!!

#9 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 05/02/2018 - 20:46

Más presos políticos como los de Estremera. Suerte del lazo amarillo.

#9.1 Jordi br, L'h, 05/02/2018 - 23:09

Millet, uno de los fundadores de FAES a quien no se le aplico prision preventiva para que la sentencia le llegara tan mayor que en un par de meses va a salir a la calle. Para cuando Urdangarin dejara de vivir en Suiza haciendo sentencia o cuando seran juzgados los Borbones o M. Rajoy. La venda os vuelve asquerosamente hipocritas. Beeeeeeeeeeeee

#9.2 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 06/02/2018 - 12:48

Aún no me has respondido a por qué te quieres separar del resto de los españoles.

#9.3 Jordi BR, L'H, 06/02/2018 - 13:31

Porque no me siento español, llevo votando independentismo desde hace más de 20 años, y creo que nos iría mejor, dentro o fuera de la UE. No estoy deacuerdo con la via unilateral; no se puede declarar la independencia de espaldas a gente como tú. Pienso que estamos condenados a sentarnos y ver la forma o al menos intentarlo

#9.4 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 06/02/2018 - 14:22

Básicamente no me respondes. Lo que quiero saber es qué te ha hecho España y/o los españoles a ti concretamente para que quieras la secesión.