Publicitat
Societat · 29 de Març de 2012. 17:49h.

La mani dels 'indignats'

La marxa 'alternativa' eclipsa la dels sindicats

Unes 5.000 persones estan participant en la manifestació 'alternativa' que recorre els carrers de Barcelona la tarda d'aquest dijous. La concentració està tenint molta participació malgrat no ser la convocatòria 'oficial', programada un parell d'hores més tard pels sindicats majoritaris, UGT i CCOO.

La manifestació, en la qual participen sindicats minoritaris com la CNT-AIT i la CGT a banda d'organitzacions d'indignats o d'altres plataformes ciutadanes, ha tingut el punt de trobada a les 16:30 hores a la confluència del passeig de Gràcia amb la Diagonal i ha sortit a les 17:00.

Malgrat que no hi ha recorregut oficial, els manifestants han baixat pel passeig de Gràcia i han acabat a Plaça de Catalunya. Durant el recorregut han cridat consignes com "capitalismo, asesino" o "se va a acabar el terrorismo empresarial".

Dos participants a les manifestacions
Publicitat
Publicitat

16 Comentaris

Publicitat
#8 Santi, Mataró, 01/04/2012 - 11:11

lA MANI DE LA JUVENTUD NEFASTA QUE HA CRADO EN NACIONALISMO CATALANISTA EXCLUYENTE Y DICTATORIAL, EN 30 AÑOS QUE LLEVA GOBERNANDO LA AUTONOMÍA CATALANA. ES UNA PENA COMO HAN ENGAÑADO A LOS JOVENES CON TESIS SECESIONISTAS IMPOSIBLES. AHORA TENEMOS ESTO QUE VEMOS. LAMENTABLE. MAS ESPAÑA Y MAS LIBERTAD

#7 Josep-Lluís., Font de la Guatlla, 30/03/2012 - 14:41

...d'on venen tota aquesta gent que parlen en español?

#6 Àcrata, Barcelona, 29/03/2012 - 21:51

Aquesta manifestació no ha estat convocada pels indignats, sinó pels sindicats CGT, CNT-AIT i CNT de Catalunya. En aquests sentit, també era la manifestació dels sindicats: dels altres sindicats.

#5 Pep Dominguez, Cornellà, 29/03/2012 - 20:00

aquests que calen foc i bolquen contenidors parlen castellà...

l'11 de setembre de 1714 els que calaven foc també xerraven castellà.....

aneu-vos-en a Castella a xafar el mobiliari urbà! poca vergonyes!

#5.1 Javier Leal, Barcelona (España), 29/03/2012 - 21:06

Pep yo hablo ESPAÑOL y he estado todo el día trabajando, 10 horas he hecho hoy. Además mis héroes son Ronald Reagan y Margaret Thatcher. Solicito ya el fin de las subvenciones a los sindicatos ¡¡ YA ¡¡ Por último decirte que tu comentario destila racismo Pep.

#5.2 Natalia, Reus, 29/03/2012 - 21:47

Hablan castellano porque hay 500 millones de personas en el mundo que hablan castellano. Supongo que es por eso ¿ no lo crees tú Pep ? La otra relación que tú haces parece algo malintencionada.

#5.3 Andreu, Barcelona, 29/03/2012 - 21:59

El colon Javier donant lliçons de tolerancia....

"yo hablo ESPAÑOL" destila democracia, tolerància i arrelament a la terra que t'ha acollit.

Colon go home!
Barcelona no és Espanya barrut!

#5.4 don Pelayo, Barna, 29/03/2012 - 22:00

Lo de Dominguez tambien es castellano no? que cutre eres tio.

#5.5 Àcrata, Barcelona, 29/03/2012 - 22:02

Els únic catalans són els fatxes de CyU, oi? Els anarquistes, encara que tinguem cognoms catalans o puguem escriure el català molt millor que vos -fins i tot, amb majúscules, comes i pronoms febles!- segur que per a vostè, senyor Domínguez (cognom ca-ta-la-nis-sis-sís-sim) som tots uns "mursianus".

#5.6 Pep Dominguez, Cornellà, 29/03/2012 - 23:03

aquests que calen foc i bolquen contenidors parlen castellà... l'11 de setembre de 1714 els que calaven foc també xerraven castellà.....

no és cert?

#5.7 Alberto, Badalona, 29/03/2012 - 23:57

Yo hablo castellano y no he ido a quemar nada me he quedado en mi negocio.

#4 egipci, Patriotic City, 29/03/2012 - 18:44

Criden les consignes en castellà!!! Es intolerable!!! Si cridesin en català, els donariem una subvenció...