Publicitat
Societat · 20 de Setembre de 2013. 22:20h.

La Mercè arrenca entre protestes

Xiulets i crits a la plaça de Sant Jaume mentre Ferran Adrià feia el pregó

Una cinquentena de funcionaris i indignats s'han concentrat a la Plaça Sant Jaume durant l'arrencada de les Festes de la Mercè, que s'han iniciat amb el pregó del cuiner de l'Hospitalet Ferran Adrià.

Els manifestants han cridat i han xiulat durant la intervenció d'Adrià, per la qual cosa han dificultat que la gent que s'aplegava al carrer pogués seguir amb comoditat el pregó a través de la pantalla gegant instal·lada pel consistori.

"Alcalde, escucha, estamos en la lucha", "no hay pan para tanto chorizo" o "no teniu vergonya, si això no s'arregla, vaga", han estat algunes de les consignes que han cridat. Diversos ciutadans s'han apropat als manifestants per demanar-los-hi silenci i poder escoltar el pregó.

Dins del Saló de Cent, totes les personalitats i convidats han assistit, sense cap entrebanc, a l'obertura de les festes de la capital catalana. Al finalitzar el pregó, l'alcalde Xavier Trias, entre d'altres, ha sortit al balcó al pas dels castellers i quan tocava la orquestra.
 

Adrià, durant el pregó
Publicitat
Publicitat

12 Comentaris

Publicitat
#5 Mireia , Barcelona, 23/09/2013 - 09:56

Com cada any hi ha protestes justificades segurament però totalment fora de lloc....els que manen a l'Ajuntament estàn a l'interior sense sentir res de res del que passa a fora i la gent que vol sentir el prego no pot per culpa del soroll....és molt ridícul..

#4 Albert Demunacu, Barcelona, 21/09/2013 - 10:42

Podrien haver organitzat una xerrada Trias-Adrià, que l'espectacle hauria estat garantit. Tots dos parlant al mateix temps no té preu.

#3 Pere, Girona, Spain, 21/09/2013 - 10:32

47 minuts de pregó??, una mica més i ja s'acaven les festes.

Qué va dir???

#3.1 Gerard, Barna, 21/09/2013 - 12:14

Sempre duren si fa no fa el mateix.

#2 Jordi, ,, 21/09/2013 - 10:09

El que se ha ganao el sueldo ha sido el tío ese de rojo que está detrás del Ferrán. Sorportar todo el pregón de pie, con ese traje que sólo verlo da calor y sin inmutarse.
Chapó!

#2.1 Gerard, Barna, 21/09/2013 - 12:15

Ferran no porta accent, Jòrdi. Només calia que ho copiessis del text.

#2.2 Jordi, ,, 21/09/2013 - 13:05

El que se ha ganao el sueldo ha sido el tío ese de rojo que está detrás del Ferran. Sorportar todo el pregón de pie, con ese traje que sólo verlo da calor y sin inmutarse.
Chapó!

#1 Pablito, Barcelona, 21/09/2013 - 02:25

El pregón de la Merced en el ayuntamiento Barcelona ha sido como una broma pesada con los invitados que hemos ido engañados a una fiesta sin fiesta y un pregonero el Adriá que ni sabía pregonar, ni hablar. Se ha hecho odioso 47 minutos para no decir nada. Temíamos que nunca iba a terminar de hablar

#1.1 Narcís, Sant Celoni, 21/09/2013 - 10:14

Pablito, tu deus ser dels que cridàven a la Plaça i no deixaves sentir el magnífic pregò de l'Adrià. Perquè si el vas poder escoltar be i dius lan bestiesa que no sabia pregonar, és que ets més curt que una cua de conill. Els pensaments i el valors que va defensar Adrià no son pas els teus, crec jo.

#1.2 Albert Demunacu, Barcelona, 21/09/2013 - 10:43

Narcís, tu el vas entendre? Felicitats!

#1.3 Gerard, Barna, 21/09/2013 - 12:17

#1

La propera vegada informa't millor d'on vas i no et moguis només en funció de si pots pillar canapés.

#1.4 Pablito, Barcelona, 21/09/2013 - 14:15

Narcis le respondo:
Yo, estaba dentro, en el Ayuntamiento y a pocos pasos de éste desastroso pregonero. Hablar por hablar queda bien para gentecilla sin norte y muchas dosis de fascismo con quines no piensan como Uds. Valores no vi ninguno y si mucha geta