Publicitat
Societat · 3 d'Agost de 2020. 18:33h.

La pitjor notícia per a la monarquia

El Rei emèrit marxa d'Espanya en plena polémica pel presumpte cobrament de comissions

La pitjor notícia per a la monarquia

El Rei emèrit, Joan Carles I, ha comunicat al seu fill, el Rei Felip VI, la seva "meditada decisió de traslladar-se fora d'Espanya" i deixar de residir al Palau de la Zarzuela per la "repercussió pública "de les notícies sobre els seus comptes a l'estranger. El Rei emèrit considera que així el seu fill podrà desenvolupar la seva funció com a cap de l'Estat "des de la tranquil·litat", segons una carta difosa per la Casa Reial.

"Amb el mateix afany de servei a Espanya que va inspirar el meu regnat i davant la repercussió pública que estan generant certs esdeveniments passats de la meva vida privada, desitjo manifestar-te la meva més absoluta disponibilitat per contribuir a facilitar l'exercici de les teves funcions, des de la tranquil·litat i l'assossec que requereix la teva alta responsabilitat" apunta Joan Carles I.

"Ara, guiat pel convenciment de prestar el millor servei als espanyols, a les seves institucions i a tu com a Rei, et comunico la meva meditada decisió de traslladar-me, a hores d'ara, fora d'Espanya" ha apuntat. "Sempre he volgut el millor per a Espanya i per a la Corona" ha assegurat en la carta.

La decisió es produeix després de les informacions relatives als presumptes negocis privats del rei Joan Carles, a qui la justícia investiga per haver cobrat suposadament comissions per intercedir en el contracte de l'AVE a la Meca.

Publicitat
Publicitat

50 Comentaris

Publicitat
#30 Mesetario, Meseta, 04/08/2020 - 16:46

No es que defienda lo del exrey en Arabia Saudita. Pero, al parecer, el exrey Juan Carlos sirvió para que empresas españolas ganaran pasta.
Claro, habrían ganado más pasta si el exrey no hubiera cobrado comisión, o habrían ganado la misma pasta, siendo varios cientos de millones de euros más barato para los saudíes (si lo entiendo bien).

#28 Amoroso, Barcelona , 04/08/2020 - 12:12

Y mala noticia también para España. En un año como mucho, otra guerra civil.

#27 Neferu, Barcelona, 04/08/2020 - 09:33

Pues yo creo que NO se le debería dejar marchar hasta que no fuese juzgado y pagado hasta el último euro a las arcas del Estado. Luego que se vaya cuanto más lejos mejor. Y lo mismo pido para tantos políticos que nos han robado, no han devuelto y están libres como los pájaros. Sí, "ellos" son pájaros pero de cuentas, y debieran estar encerrado

#27.1 Figueras, Figueras, 04/08/2020 - 17:16

Amen! la justicia ha de ser igual para todos, para los que se van con carta y los que se meten en un maletero.
El problema es que los del maletero, no ven lo mal de la gestión de su "dios indepe", para ellos todo vale, hasta fotos con asesinos.

#26 Lobisome, BCN, 04/08/2020 - 09:31

Como me censuran, lo vuelvo a escribir; En este asunto hay un elefante (!) en medio de la habitación; y es que el Rey emérito nunca ha tenido muchas luces. Desgraciadamente su hijo tampoco. Quienes defienden la labor del Rey como "artífice de la transición" deberían preguntarse ¿qué podía sino hacer? ¿Devenir dictador en la España de 1975?

#26.1 Antifa, País petit, 04/08/2020 - 15:22

Me alegra decir totalmente de acuerdo. Una Buena imagen labrada por el silencio de la prensa y los gobiernos. No deberia decir lo yo, però España es mucho mas grande que la monarquia

#26.2 Figueras, Figueras, 04/08/2020 - 17:17

Antifa, en eso estamos de acuerdo, lástima que algunos se obsesionen en romperla o en falsear la historia.

#26.3 Neferu, Barcelona, 05/08/2020 - 09:15

Antifas. Te has olvidado decir: Más grande que la monarquía y más grande que sus políticos corruptos , sean de la región que sean. De nada, no se merecen.

#23 Ojotuerto, Calafell.tab, 04/08/2020 - 03:08

Ahora entiendo el desmayo de la madre superiora.