Publicitat
Societat · 25 de Maig de 2012. 11:36h.

La policia permetrà estelades al Calderón

L'Estat defensa que "la Falange no ha comès cap delicte"

La policia permetrà estelades al Calderón

Estelades, en un partit

El secretari d'Estat de Seguretat, Ignacio Ulloa, en declaracions a 'El món a RAC 1', ha indicat que de cara a la final d'aquesta nit "estan prohibits els símbols o emblemes que exhortin la violència o que siguin discriminatoris". "La policia permetrà entrar estelades i dibuixos d’elefants al Vicente Calderón", ha indicat.

"Crec que les forces de seguretat aplicaran el sentit comú i un bon criteri per discriminar símbols com una esvàstica que és apologia de la violència, d’un símbol com una senyera, una ikurriña o bé que entri alguna estelada", ha afegit.

Sobre si és un error la manifestació de la Falange, ha opinat que "en aquest país s’ha produït una hipertròfia de la protecció o de la concessió de determinats drets fonamentals. Sota la capa de la llibertat d’expressió es permet tot.”
 
“Arnaldo Otegi és molt diferent de la gent que es manifesta avui pels carrers de Madrid. Per la senzilla raó que Otegi és un convicte, és a dir, ha estat condemnat en dues ocasions i fa apologia constant del terrorisme, mentre que aquests senyors avui fan apologia, però no tenen cap delicte encara”, ha considerat.

Publicitat
Publicitat

11 Comentaris

Publicitat
#8 PereMasVilalta, Barcelona (España), 25/05/2012 - 15:47

Esteladas? pero si es la antigua bandera real, rojigualda (roja y amarilla) del reino español medieval de Aragón !
La antigua bandera medieval española del Reino de Aragón a la que le han añadido una estrella caribeña, de un pais hispanoparlante: Cuba ! Y de quien dicen que se quieren independizar?

#8.1 Miquel S, Vic, 25/05/2012 - 17:49

La quatribarrada des del segle XII però segurament és anterior, potser des del comte Guifré. L'estel es com el de la de Texas que és en la que s'inspirà la de Cuba i li es anterior. El triangle correspon als maçons. D'Espanya com cuba i la resta.

#8.2 JoanGuitart, Tarragona, 25/05/2012 - 21:49

Té tota la raó en Pere Mas: que fan partits suposadament republicans i antimonàrquics utilitzant una bandera monàrquica? la senyera és una bandera real, dels reis d'Aragó i comtes de Barcelona, reis de València, Sicília, etc. I l'estel és clarament cubà, d'un país de parla castellana.

#6 Ramon, Barcelona, 25/05/2012 - 13:57

"Que buenas són, sor Esperança, sor Esperança, que buenas són que mos lleven d'excursión"... la meva àvia i jo ja fa dies que la xiulem, a la dutxa, conjuntament, per a gastar menys aigua... no vegis com ens ha quedat de lluenta... l'àvia no, ruc, l'estelada.

#5 rebussic, Barcelona, Catalunya, Espanya, 25/05/2012 - 13:31

El millor de tot es que molta gent del Barça que es considera espanyola per por o coaccions es deixarà portar i també xiularà.

Em sembla una falta de respecte com una casa de pagès xiular un himne, encara que sigui del país que pitjor et caigui. Si no us agrada l'Himne entreu al minut 2 de partit.

#5.1 Jaume labufes, Por la puerta d'Alcalà, 25/05/2012 - 14:02

El reborric té tota la raó del món: únicament per por i per coacció un català es pot sentir espanyol... tapa't les orelles de ruc, perquè aquesta nit et farem escoltar com ens sentim, ase.

#5.2 jaimemelabufa, Tarragona, Catalunya, ESPAÑA, 25/05/2012 - 14:55

Ets un paràsit intolerant que no ha sortit mai més enllà del seu poble de la Catalunya profunda nano.. a més diria que no saps llegir.

#5.3 Eladi Arrea, Tarragona t'esborrona, 25/05/2012 - 15:59

reborric, nosaltres te la bufarem xiulant... aquesta nit escolta atentament com el xiulem, el teu himne, carall de mitja cerilla.

#4 Bambi, Bdn, 25/05/2012 - 13:10

Cap delicte? colaborar en un cop d'Estat, recolzar una dictadura, crims politics indiscriminats, terrorisme d'Estat... Estic per pensar que la democracia aquesta es una enganyifa, doncs mai s'ha comdemnat el régim anterior.

#2 Txús, Vila de Sants, 25/05/2012 - 12:02

Aveure si aquests espanyols s'aclaren, moltes vegades a sortit en diaris que prohibien a Msdrid entrar al camp amb estelades...Ara diuen que en deixaran passar "algunes" En que quedem? Com que "algunes"?! Hah, hah! O totes o ninguna! Algunes? Apliquen la llei com volen!