Publicitat

"Ha de ser Catalunya un país independent?"

La pregunta

Imatge de la pregunta

La pàgina web referendumcatalonia.com planteja una possible pregunta per a la consulta sobiranista i que només es podria respondre amb un si o un no. La pregunta seria la següent: "Ha de ser Catalunya un país independent?".

A hores d'ara, la immensa majoria aposta pel si entre els participants catalans, un total del 94%. Només un 6% s'hi oposen. Pel que fa a la resta del món, el percentatge dels favorables a la indepèndencia es redueix fins el 86%, però tot i això segueixen sent majoria absoluta.

Aquest web també diferència els percentatges per països. A al resta de l'Estat, de més de 27.000 respostes, el 61% es partidari de que Catalunya es separi d'Espanya, mentre que el 39% s'hi oposen. L'únic país on de moment guanya el 'no' es a Ucraïna, on d'un total de 10 vots, 8 s'hi oposen.

Publicitat
Publicitat

54 Comentaris

Publicitat
#25 marc, torrelles, 29/10/2013 - 19:59

No fa falta dir res mes!!!
#AdeuAlRajoy #AdeuALAlicia

#24 Jordi, ,, 28/10/2013 - 02:36

¿Apoya usted el derecho a que los pajarillos canten y las nubes se levanten?

#24.1 Andrés, Barcelona, 28/10/2013 - 10:27

Das en el clavo: esa es precisamente la pregunta de avestruz con cabeza bajo tierra que os estáis haciendo en España mientras Catalunya decide de qué forma abandona el lodazal.

Gracias por ser tan...castellanos.

Marxem ja!

#23 Enric, barcelona, 27/10/2013 - 23:25

¿Vols que el Bar$a acabi jugant la Lliga Catalana amb el Matadepera, el Mataró, el Castelldefels i el Sant Sadurní, i que el Cam Nou, ara ja vell, es converteixi en un Museu de les mentides del 1714 com el Born?

#23.1 abcdari, bcn, 28/10/2013 - 10:23

No seria molt diferent de jugar contra l'Almeria, el Getafe, Elx o Levante, per posar alguns noms. Messi seria el màxim golejador de totes les lligues mundials i fins i tot l'Espanyol aniria a la Champions! Allà, a la Champions, ens trobaríem els equips amb certa categoria (com ara).

#22 enric, barcelona, 27/10/2013 - 23:20

La pregunta, no nos engañemos, debería ser esta: ¿Quieres que Catalunya sea en estado independiente, pero que antes la "familia" del Palau y CiU nos devuelvan todo el dinero que se llevaron, y los de la ITV etc. etc....?

#22.1 Pere Prats, Sants, 28/10/2013 - 09:43

Per això cal un nou Estat Català, amb l'actual sistema jurídic Espanyol és impossible resodre aquests problemes, només cal veure-ho a Andalusia, València, sobres de Barcenas, etc...

#20 Proxima encuesta ciudadana, bcn, 27/10/2013 - 21:52

Quieres que CiU devuelvan la pasta del Palau y de las ITVs y las bolsas de dinero de Andorra.
Apuesto a que el si gana por mayoría aplastante.