Publicitat
Societat · 14 d'Abril de 2011. 19:59h.

La ratera de la Plaça Sant Jaume

L'elevat nombre de persones provoca alarma

La ratera de la Plaça Sant Jaume

La gent no podia ni accedir ni sortir de la Plaça Sant Jaume

L'èxit de la manifestació convocada pels sindicats contra les retallades en matèria de sanitat i educació ha provocat problemes a la Plaça Sant Jaume, on s'han arribat a viure moments de tensió. Quan la plaça ja era plena, molts manifestants encara intentaven arribar-hi pels carrers adjacents.

Al final han estat els propis manifestants que han fet córrer la veu que la gent tirés enrera i ha començat a sortir gent pel carrer Llibreteria mentre d'altres, com mostra la foto, encara intentaven accedir-hi.

Alguns manifestants -la majoria personal sanitari- han començat a fer indicacions amb les mans perquè la gent reculés o a cridar que la situació podia esdevenir perillosa. "Això és un perill, això és un perill", exclamava una de les assistents.

Gentada a la manifestació

Publicitat
Publicitat

8 Comentaris

Publicitat
#5 Ramon, Barcelona, 15/04/2011 - 22:36

Moviment veïnal no n'hi ha encara. No n'hi haurà fins passades les municipals: mentre les ciutats siguin sociates, el moviment veïnal continuarà catalèptic. Com els pacifistes. Les sectorials armacristos només actuen quan el PSOE és a l'oposició i amb l'únic objectiu de dur-lo al poder.

#4 Pandora, Pléyades, 15/04/2011 - 13:30

Normal... Tienen que cubrir "otras ayudas mas primordiales" ...

http://media.e-noticies.com/ext/20110415/ajudes-de-lloguer.pdf

#3 Segimon, Barcelona, 14/04/2011 - 21:27

A més, això ha passat per primera vegada a la història. I casualment, avui... És clar que, en una plaça amb nou carrers que hi arriben (que només hi arriben?)... Però per favor: quina notícia més idiota !!!

#2 josep, ., 14/04/2011 - 21:14

Els professionals dels aldarulls tornen a tenir feina. És simptomàtic, els PSC, ICV i alguns ERC'S quan no poden manar van a lo fàcil, treuen els cadells al carrer per què els facin la feina bruta. No es podia esperar ni més, ni menys, d'aquest tipus de gent.

#1 albert P., Barcelona, 14/04/2011 - 20:39

Al ser tots metges no corrien perill....es podien auto-atendre......en fi....l'esquerra com sempre, un cop a l'oposició comença a difamar. Ens esperen 4 anys dramatics......de manifestacio en manifestacio, criticant, mentint i espantant a la gent amb demagogia barata.

#1.1 Jaume, Juneda, 14/04/2011 - 21:37

No es pot anomenar els manifestants com "l'esquerra". Les retallades posaran de manifest que l'espoliació de 22 000 milions d'euros/any és insostenible. De mica en mica els ciutadans s'adonaran que -com que del Concert econòmic no se'n sortiran- l'única solució és la independència.

#1.2 xv1918, BCN, 15/04/2011 - 05:19

La situació econòmica del país no és en Mas qui l'ha deixada així. Inclús la Salgado va dir a Cullell que falseges els comptes!!!! Porta només 100dies, de Madrid no envien calers, els sociates abans de marxar van despilfarraven calers a mansalva.
La situació de crisis és la que és.

#1.3 Saprissa, Sants, 15/04/2011 - 07:01

q vols dir Jaume? q ara collaran bé al poble i la gent treballadora pq es facin independentistes? aixi no jaume aixi no