Publicitat
Societat · 8 de Setembre de 2021. 20:21h.

L'agressió homòfoba a Madrid és falsa

El denunciant admet que les lesions van ser consentides

L'agressió homòfoba a Madrid és falsa

El denunciant de la suposada agressió homòfoba el passat cap de setmana, al barri madrileny de Malasaña, ha confessat que les ferides van ser consentides mentre mantenia relacions amb una altra persona. Ho ha confirmat el periodista Manuel Marlasca a la Sexta.

Aquest dimecres la presumpta víctima ha estat cridada de nou per la policia per prendre declaració. Després de l'interrogatori ha confessat que les lesions van ser consentides i per tant es tractava d'una agressió falsa.

Tot va començar diumenge, quan el jove va denunciar que vuit encaputxats el van assaltar al portal del seu domicili i li van gravar amb un ganivet al gluti la paraula "maricón" i una creu invertida.

Aquesta versió no acabava de quadrar pels investigadors, ja que, ni les imatges gravades per les nombroses càmeres instal·lades a la zona ni cap testimoni van poder corroborar l'existència d'aquest grup

Publicitat
Publicitat

25 Comentaris

Publicitat
#14 Very, V, 09/09/2021 - 09:56

Portada de ayer del diario la Varragana:
"Interior alerta de bandas organizadas a la caza de homosexuales'...

#13 Preguntes Infrecuents, Ca la Pilar , 09/09/2021 - 09:44

Despues de tatuarle el culo un chapero con una navaja, para terminar la fiesta dice s la poli .... que se lo ha hecho una banda de encapuchados .
Acto seguido todos los descerebrados progres y lgtby podemitas braman pidiendo manifestaciones y condenas contra la nueva bicha : VOX.

#12 pasaba por aquí, Santa Coloma de Gramenet, 09/09/2021 - 08:18

.... ya puede respirar tranquilo el club de fans de VOX de e- noticies... seguís siendo el partido que más ha hecho por los derechos de los homosexuales...

#12.1 Baños Cupsex, Sin City Lazy, 09/09/2021 - 09:52

El partido que más ha herecho por los homosexuales ha sido el Animalista seguido de Salvemos Teruel.
Los homosexuales están mas de moda q los heterosexuales, no hay más que ver Salvame y Tv3.

#12.2 Pasaba por aqui, Santa Coloma de Gramenet, 09/09/2021 - 10:31

Perfecto... ya sé a quien votar en las próximas elecciones... Teruel existe!!!

Eso sí... si tus referentes culturales son Sálvame y TV3... pueeeessss ..... yo que se....

#12.3 Da igual si passabas o no, Barna, 09/09/2021 - 10:33

Amparar a los homosexuales no consiste en hacer fiestas del orgullo y enseñar el culo por las calles, hay otras formas de actuar, en un principio reclamaban igualdad y respeto, pero nadie puede dudar que lo que estan montado algunos colectivos no es otra cosa que pose y farándula. Si el pretexto para reclamar derechos es VOX, que os lo miren

#12.4 Oriol, BCN, 10/09/2021 - 21:05

Coi, però, a veure, la Desfilada de l'Orgull és una faràndula, d'acord... per què us molesta tant la faràndula?

#10 Cleofás Pérez Ambullo , Barcelona , 09/09/2021 - 00:10

“ Difama que algo queda”, dice sabiamente el refranero popular.

#9 Facholin, Barcelona, 08/09/2021 - 22:48

¿Y ahora que ?