Publicitat
Societat · 13 de Juny de 2016. 09:09h.

“L’agressió va ser una salvatjada”

Les aficionades agredides de la Roja condemnen que “passin aquestes coses a la teva terra”

Les aficionades de ‘la Roja’ que la setmana passada van ser agredides han tornat muntar una carpa de la selecció espanyola a Plaça Espanya per a reclamar que els partits que disputarà el combinat estatal a l’Eurocopa es puguin veure en una pantalla gegant.

Ruth, una de les agredides, ha explicat que “el que va succeir va ser una salvatjada”, però ha considerat que “no hem de tenir por”. “Pensem que va ser un malson, no tornarà a passar, no hem de permetre que en un país com Espanya, a la teva terra, Barcelona, a la teva ciutat, passin aquestes coses”. També ha destacat que “hem rebut molts suports”.

L'aficionada ha recordat que “van venir quatre persones, es van encarar amb nosaltres, ens van escopir i ens van insultar”. “L’únic que fem es defensar la plataforma 'Barcelona con la Selección'. L'esport ens uneix a tots, informem perquè volem que la selecció jugui a Barcelona i és pugui veure la final en una pantalla gegant”, ha dit.

La carpa aquesta vegada la van situar enfront de la comissaria dels Mossos d'Esquadra i a les portes del Centre Comercial de 'Las Arenas’. En la mateixa es podien veure molts souvenirs de la selecció espanyola i diverses banderes.

Les seguidores agredides, a Plaça Espanya
Publicitat
Publicitat

100 Comentaris

Publicitat
#41 LLUC, MARXEM JA, 13/06/2016 - 23:03

Un muntatge igual que la Camarga. Ja les coneixem a "aquestes2 de la Diagonal cap amunt. Igual que Camacha a Vic amb la càmera darrera i el nen davant.

#41.1 Pere, Barcelona, 14/06/2016 - 18:53

A sobre van fer tornar als col.legues dues vegades perque a la primera grabacio es van quedar sense bateria I van trucar que tornessin a repetir la pseudo agressio.

#40 Torosentado, Barcelona, 13/06/2016 - 20:30

S'apiga la nació mes culta que a Espagna ningú l'insulta mentre hi hagi un catalá ( J. Lainz).
Me parece que con este pensamiento otro gallo cantaría y nos hiría muchísimo mejor a todos.....

#39 Xavi llibertat , Barcelona, 13/06/2016 - 19:52

Llibertat d expressió en 2 paraules , no tots els catalans volem ser independents de res... volem pau i sobretot tracte com toca del govern espanyol ...

#36 Almax, Cat, 13/06/2016 - 18:07

què , avui no xiulen al Piqué ?

#36.1 Galderic, Barcelona, 13/06/2016 - 18:59

No, avui els ultraespanyols, que han insultat a Piqué i han demanat que no jugués amb la rojigualda, suposo que acceptaran gustosament que anul-lin el gol d'un jugador que havien demanat que no fos seleccionat.
Quin cervell tenen els nacionalconstitucionalistes, un cop més fan el ridícul

#36.2 'Pablo, Madrid, 13/06/2016 - 21:29

A Pique se le pita por lo que dice, no por lo que hace en el campo.

#36.3 Almax, Cat, 14/06/2016 - 13:28

Pablo , ¿ y ahora no lo pitáis por lo que dice ? .
¿Ya pueden decir lo del derecho a decidir , Piqué y Del Bosque ?

#35 Protàgoras, bcn, 13/06/2016 - 17:48

Como buen español y nacido en cataluña defiendo que se pongan pantallas en toda esta comunidad para jalear a nuestra seleccion, vilipendiada ultimamente por el pancatalanismo que acusa de violacion a nuestro cancerbero para desprestigiarnos ante nuestros aliados. Aupa de Gea

#35.1 Jordi BR, L'H, 13/06/2016 - 19:39

Protágoras pareces un personaje de comic

#35.2 Manolio, Barcelona, 13/06/2016 - 20:03

PIQUÉ

GOOOOOOL !!!!!!


Va por los tontuelos que lo insultan dia si dua también