Publicitat
Societat · 25 d'Agost de 2012. 14:13h.

L'ANC avisa que no canviarà el lema de la Diada

Carme Forcadell diu que l'Assemblea estaria "molt contenta" si el Govern va a la manifestació

L'ANC avisa que no canviarà el lema de la Diada

Forcadell, en una foto d'arxiu

La presidenta de l'Assemblea Nacional Catalana (ANC), Carme Forcadell, ha assenyalat que el lema de la manifestació de l'Onze de Setembre, Catalunya, nou estat d'Europa, no es canviarà, durant un acte celebrat a Montserrat.

Forcadell ha afegit que l'ANC estaria "molt contenta" si els membres del Govern d'Artur Mas decideixen finalment acudir a la convocatòria sobiranista.

La màxima dirigent de l'Assemblea ha instat els ciutadans a manifestar-se per demostrar a l'executiu de la Generalitat "l'aposta del poble per la independència".

Publicitat
Publicitat

16 Comentaris

Publicitat
#8 Marta P., Sabadell, 26/08/2012 - 13:48

Veient el currículum d'aquesta ex consellera nacional d'ERC i ex-regidora durant l'etapa gloriosa del tripartit, cal esperar que aquesta dona no estigui cercant un mèrit més per afegir a la seva llista o un càrrec per seguir vivint de la nòmina oficial.

#8.1 Indagant, Barcelona, 26/08/2012 - 16:39

Els neoindepes són molt ingenus i no tenen gens de formació política. Aquest grupet de trepes porten tota la vida vivint d'això. Si aneu a la web assemblea.cat i intenteu visualitzar els resultats de les eleccions 31M en les q es van proclarmar líders, veureu q dóna error... Ni els espanyols ho fan!

#7 Frank, berga, 25/08/2012 - 18:58

esta claro que en esta manifectacion no cabemos todos y a mi me gustaria que empezaran a proponer ideas de lo que seria el futuro de ese nuevo estado y empezaran a contestar a preguntas cocretas como sera el castellano lengua oficial y de uso para todo el que lo quiera usar.

#7.1 Gerard, Barna, 25/08/2012 - 20:05

Hi cabem tots els que recolzem la independència. Òbviament en una manifestació pels drets laborals difícilment hi trobaràs empresaris. Pel que fa a la teva pregunta, això ho hauran de decidir els catalans a través dels partits polítics a l'hora de redactar la nova constitució.

#6 Vicenç Ramoneda, Sentmenat, 25/08/2012 - 17:56

Qui no vulgui la llibertat de Catalunya, no cal que vingui! El 12O es el dia dels "pactos fecales" i demés imbecil·litats!
.

#5 Indagant, Barcelona, 25/08/2012 - 17:43

Tothom ja sap que l'ANC no és més que un xiringuito fet a mida pels qui cerquen càrrecs, subvencions i protagonisme a costa de l'independentisme? A la web no es pot llegir l'acta de la reunió en la q es va constituir i ningú els ha convidat a organitzar la Diada. Espavilem una mica!

#5.1 Gerard, Barna, 25/08/2012 - 19:30

Pixes fora de test. L'acte de la constitució es va poder seguir inclús en directe a través del web. i s'hi van votar tots els punts preparats en el diferents assemblees territorials des de la base:
http://assemblea.cat/?q=ca/E statuts

#5.2 Indagant, Barcelona, 25/08/2012 - 22:17

Escolta nano tingues un mínim de decència perquè com hauràs comprovat aquest enllaç dóna ERROR. Q pretens? Confirmar el que ja havia avançat o insultar la intel·ligència dels lectors de l'-e-notícies? L'ANC és una estafa i ho sap tothom qui té trajectòria i s'estima un país lliure però ètic.

#5.3 Gerard, Barna, 26/08/2012 - 12:46

Escolta nen, per motius que desconec l'E-Notícies afegeix sempre un espai sobrer als enllaços. És tan senzill com esborrar l'espai existent entre la E i statuts. Qui insulta la intel·ligència ets tu volent generalitzar la teva opinió personal. Espavila una mica!

#5.4 Indagant, Barcelona, 26/08/2012 - 16:28

L'analfabetisme funcional prolifera i la maldat també. Per comprovar la manca de transparència de l'ANC cal anar a assemblea.cat i a l'esquerra cercar la icona de Procés - Eleccions 31M - Resultats definitius, cliqueu i intenteu obrir el doc pdf a veure q passa... No hi ha ni un pam de net!

#4 amarilis, bcn, 25/08/2012 - 17:12

Salut i força a l'ACN! M'ha agradat molt a les notícies, que us definiu com un moviment transversal. Vaig a buscar informació vostra!

#4.1 Gokuista, Poble Nou (Barcelona), 25/08/2012 - 19:17

Un moviment transversal? jajajaj. Que bé que sona, eh! M'expliques el que vol dir, si us plau? Es que jo no ho entenc. Potser tu m'ho puguis explicar. :)