Publicitat
Societat · 13 de Gener de 2017. 20:54h.

L'arquebisbe de Barcelona compara l'avortament amb el terrorisme

“Jo comprenc el dolor d'una persona que ha estat violada, però l'ésser humà hem de respectar-lo”

L'arquebisbe de Barcelona compara l'avortament amb el terrorisme

Juan José Omella, en una imatge d'arxiu

L'arquebisbe de Barcelona, Juan José Omella, ha assegurat que si s'accepta el principi de decidir sobre una vida humana també “hauríem de justificar el terrorisme”. Així ho ha manifestat en una entrevista a SER Catalunya, on ha refermat la seva postura en contra de l'avortament fins i tot en casos de violació.

“Jo comprenc el dolor d'una persona que ha estat violada, però l'ésser humà hem de respectar-lo perquè és el més important de la creació”, ha afirmat Omella. L'arquebisbe de Barcelona ha afegit que hi ha associacions i persones disposades a tenir cura “d'aquesta persona no desitjada”.

“És dolorosa una violació, però si podem cuidar l'ésser humà i acollir-lo, això és un gest d'humanitarisme”, ha considerat Omella, qui ha reblat que “el principi de la defensa de la vida humana, de l'ésser humà i dels drets humans cal mantenir-lo fins al final”.

Publicitat
Publicitat

41 Comentaris

Publicitat
#16 pepe....., andorra, 15/01/2017 - 14:43

Los musulmanes dicen lo mismo o son mas radicales aun con esta cuestion, pero no veo a nadie criticarlo ni decir nada, ni ponerlo en las noticias, todos los viernes en alguna mezquita española, un iman dice lo mismo q este arzobispo, pero eso no se publica ni se dice, ni se critica. -Vaya sociedad hipoc

#14 Carlos Gomez, no me jodas chaman, 14/01/2017 - 22:08

Senyor arquebisbe :

I perque no parlem de la pederastia, la homofobia i la misoginia que la seva empresa practica amb un aferrissat entusiasme i tambe dels seus historics esforços per impedir amb molta sang pel mig qualsevol cosa que signifiqui avenç, progres i el desterrament del tenebros mon cons

#14.1 pepe....., andorra, 15/01/2017 - 14:21

y pq no les reprochas esas mismas cosas a la religión musulmana? Esta claro q hay graves problemas entre los católicos por estas cuestiones, pero es q cuando otros también lo hacen, sobre todo musulmanes, hay un silencio sepulcral.

#13 Tirant, Bcn, 14/01/2017 - 19:39

Crec que la comparació no és de rebut, fins i tot se li pot reprovar l'audàcia, per molt que la vida humana estigui pel mig en els dos casos.

#12 josemiguel, El Prat de Llobregat, 14/01/2017 - 14:28

No son comparables pero el aborto sigue siendo una atrocidad

#12.1 karhu, bcn, 14/01/2017 - 16:33

A, y que una victima de una VIOLACION tenga que criar al hijo de su VIOLADOR eso no es una atrocidad. Que una niña pequeña por su inmadurez e inresponsabilidad y un error de una o varias noches, termine preñada, y tenga que destruir su futuro con ello (ojo, no tiene porque destruirlo) eso tampoco es

#12.2 pepe....., andorra, 15/01/2017 - 14:37

no karhu, pq el hijo tampoco tiene la culpa y a lo segundo te digo q se compren condones, q son baratos y al alcance de todos. Y si no abortaran y tuvieran hijos no deseados, siempre pueden darlos en acogimiento a parejas homosexuales....¿no te parece? pq los niños, tampoco tienen la culpa.

#12.3 pepe....., andorra, 15/01/2017 - 14:39

entonces karhu, a ti te parece bien q se asesine a personas no nacidas, q no pueden defenderse por cuestiones q no son mas q egoistas? Y te recuerdo q el aborto, ademas de un crimen, es un gran negocio, q tu estas defendiendo, por lo q parede, o igual es joan besora el accionista....

#11 Àngels Marchand, Barcelona, 14/01/2017 - 14:02

Terrorisme? Quin pocavergonya!!!
Això de no avortar ho deu dir per la quantitat de violadors que te l'esglèsia. Capellans que han fet les mil i una, n'està ple.
Quin horror tenir un fill d'una violació. No ho aconsellaria a cap dona

#11.1 pepe....., andorra, 15/01/2017 - 14:42

y q culpa tiene el niño no nacido de lo q haya pasado? es q no lo puede dar en adopcion a una pareja homosexual o no? por ejemplo.....No se la cantidad de violadores q tiene la iglesia, supongo q lo mismo q en otros sectores, pero si me acuerdo de los rusos cuando entraron en Alemania o los moros en la