Publicitat
Societat · 21 de Juny de 2019. 19:45h.

L’assassí confés de la dona de Terrassa era un patriota

Va posar amb un dels cartell de l'ANC a favor de la consulta del 9-N

L’assassí confés de la dona de Terrassa era un patriota

Jaume Badiella (foto: Facebook)

Jaume Badiella, l'autor confés de Mònica Borràs -que portava desapareguda des de l'agost de 2018- va posar amb un cartell de la campanya conjunta de l'ANC i Òmnium Cultural “Ara és l'hora”, que les entitats independentistes van engegar el 2014 a favor de la consulta del 9-N.

Badiella, de 54 anys, i veí de Terrassa igual que la víctima, va publicar el 19 d'octubre de 2014 la fotografia al seu perfil de Facebook, segons informa 'Nació Digital'. En la imatge se li pot veure sostenint un cartell de la campanya independentista que diu “vull un país petit que entre tots farem molt gran”. L'assassí confés acompanya la fotografia amb el comentari: “aquest és el cartell que m'he quedat”.

Els Mossos d'Esquadra van trobar aquest dimecres el cadàver de la dona, que era la companya de pis i exparella, enterrat en el jardí de l'habitatge que compartien. Badiella va confessar el crim poc després que apareguessin les primeres restes de la dona. El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya ha informat que no hi havia antecedents de violència masclista entre la parella.

Publicitat

32 Comentaris

Publicitat
#31 FRAN BCN, BCN, 22/06/2019 - 18:52

Titular esbiaixat...cal barrejar conceptes??-- Es un assassí i prou que mes dona la seva ideologia¿¿. I si fos de VOX faríeu aquest pedasso titular tendenciós??

#31.1 Soloesmiopinion, Tabarnia, 22/06/2019 - 21:22

Si l'assassí fos de Vox ¿Tu diries el mateix?

#31.2 Chris, Lleida, 23/06/2019 - 18:59

informació per rebatre la propaganda processista que insisteix en assumir que la vostra ideologia la segueix gent superior sense sotracs a l'adn.Per això mateix,aquest detall té valor afegit. Clar,però,si no és material útil per fer un sketch del Polònia,a vostè no li agrada.Tranquil Fran, entenem la teva dissonancia cognitiva.

#30 Capit@n España, Purgandus populus!!, 22/06/2019 - 13:51

Con esas pintas no voy a decir que me sorprende, una gran parte de los indepes están como una regadera.

#30.1 90 % lletjos de collons, Girona y sus pueblos, 23/06/2019 - 14:56

Aquest és el prototip de l'indepe "normal", ni ha d'encara pitjors, deu ser cosa de la ratafía.

#29 Penelope, Constantí, 22/06/2019 - 13:28

Vete a saber porque la mató, asesinó o como lo quiera calificar la justicia.
Seguro que si sale, lo volverá a hacer. Yo abogo por la cadena perpetua sin revisar en ningún caso.
También que se ganen su sustento. Nada de vis a vis, autoalivio o bien que probará su propia medicina, con la herramienta serían varios monederos.

#28 Fins els ovaris, Figueres, 22/06/2019 - 13:18

La idea del titular és que en el procés també hi ha perversos i trastocats. La meva, que pel comportament i discursos que mostren, la proporció d'uns i altres probablement sigui significativament major que en la societat en general.

#26 Finsescoions, Blanes, 22/06/2019 - 12:41

Per respecte a la persona morta crec que no s'han de barrejar els dos temes
Dit això, us imagineu els titulars si l'assassí fora un membre dels cossos seguretat Estat???
O si fora un mena????
Si no teniu la seguretat absoluta que el tractament fora igual, és que els mitjans tenen un dèficit democràtic greu, vaja són pamflets.....

#26.1 Jordi br, L'h, 22/06/2019 - 13:35

Tampoc he vist cap titular del pal: el GC de la manada....
Pero estic d'acord amb tu; no s'ha de barrejar, el que es assassí o violador ha de ser jutjat pels seus fets

#26.2 Soloesmiopinion, Tabarnia, 22/06/2019 - 15:58

Si el asesino fuera un MENA ni te habrías enterado.