Publicitat
Societat · 15 de Febrer de 2020. 18:42h.

Les brigades actuen a plena llum del dia

Treuen l'estelada del municipi de Gombrèn

La Unión de Brigadas ha publicat aquest dissabte un vídeo en el qual es veu un individu retirant una estelada a plena llum del dia de l'Ajuntament de Gombrèn, municipi ubicat al Ripollès. L'associació Unión de Brigadas ho ha publicat al seu compte de twitter acompanyat d'un missatge afirmant que "si no compliu amb la llei de banderes, us quedeu sense estelada".

"Ajuntament de Gombrèn. Si no compliu amb la llei de banderes, us quedeu sense estelada... i sense pal" han escrit al missatge que acompanya el vídeo. En la gravació, de 42 segons, apareix un home encaputxat arrancant una bandera estelada i el pal d'on penjava davant la façana de l'edifici consistorial.

52238-33.jpg

Publicitat
Publicitat

9 Comentaris

Publicitat
#6 Josep, Sabadell, 16/02/2020 - 20:42

Els clàssics garrulos de la.comarca....ni viuen.ni.deixen.viure...

#6.1 Soloesmiopinion, Tabarnia, 17/02/2020 - 08:35

Josep, no cal que vinguin aquí a parlar de la teva família.

#5 Neferu, Barcelona, 16/02/2020 - 20:30

¡¡¡¡Bravo por vosotros, valientes. mucho ánimo!!!!!!

#4 Alberto Martínez, Sitges - Tabarnia - España, 16/02/2020 - 10:57

Un alcalde cobra dinero público.
Un alcalde tiene derechos y obligaciones.
Un alcalde debe colgar la bandera de España, la de Cataluña y la del municipio.
Un alcalde no puede colgar una bandera NO OFICIAL.

#4.1 Soloesmiopinion, Tabarnia, 17/02/2020 - 08:36

Alberto, a estas alturas ya deberías saber que el indepe medio no alcanza ni siquiera este nivel de 1º de Barrio Sésamo

#3 Ojotuerto, Calafell.tab, 15/02/2020 - 21:16

En Calafell los propios Indepres quitan esteladas de balcones y casas. El motivo??? El rumor de que se okupa màs en los sitios donde ven esteladas (les parecen màs fàcil). Y los robos, el rumor es que donde hay lazos y esteladas hay màs posibles, son mejor objetivo para los cascos. Del Volem acollir al A mi la legiòn. Se veìa venir

#3.1 Soloesmiopinion, Tabarnia, 17/02/2020 - 08:38

Ja, ja.. al final pertenecer a la raza superior va a tener más problemas que ventajas. Debe ser eso que llaman el karma.

#2 Rasca, castelldefels, 15/02/2020 - 20:25

Simplemente es un HÉROE !!!