Publicitat
Societat · 8 de Juny de 2011. 18:58h.

Les imatges que no ha mostrat Puig

'El Mundo' difon agressions als Mossos

Una redactora de El Mundo, que va presenciar durant sis hores el desallotjament de la Plaça Catalunya, va gravar aquell dia aquest vídeo en el que es veu que els Mossos van ser objecte del llançament de pedres i altres objectes contundents quan abandonaven la plaça.

Segons aquesta informació, els advocats agrupats a Legal Team han indicat en un informe que "no es va observar cap agressió a agents de l'autoritat excepte en el moment de la retirada d'efectius, quan algunes persones de la via pública, sense poder distingir-se si formaven part o no de les persones vinculades amb l'acampada, van llançar algunes amplles d'aigua de plàstic en contra d'alguns agents".

Els Mossos abandonen la plaça davant la pressió d'alguns acampats. (Foto: El Mundo)
Publicitat
Publicitat

14 Comentaris

Publicitat
#10 no m'ho crec, barcelona, 10/06/2011 - 17:43

Uy si pobrecitos que les tiran botellas de plástico vacias no se vayan a hacer daño! Uy que también les han tirado agua a los pobres, tendrán que partir un par de bazos y tres o cuatro pulmones porque claro no está bien que les tiren agua esos nenes malos que solo hacen que ensuciar la plaza

#10.1 scratch, bcn, 11/06/2011 - 02:17

perdona listilla, pero la informacion del moribundo del pulmón es falsa, y si la policia en representacion de la ley te dice que desmontes el campamento porque es ilegal y te pasas por el forro las normas de civismo, te cojes y te largas, que no tienes por que monopolizar la plaza para ti,

#9 Alfons, barcelona, 10/06/2011 - 16:59

Quin invent el de la "borsa d'hores" companys dels mossos? Teniu temps de sobra per escriure missatges justificant el injustificable....si és comet un delicte es deté a la persona però mai s'utilitza la violència ....Clar que abans s'ha de renunciar a l'obediència cega al polític.

#8 ene, bcn, 09/06/2011 - 23:08

En aquestes imatges només es veuen ampolles de plàstic. El soroll és de les pistoles de bales de goma dels mossos. Jo ho sé perque ho vaig veure en directe. Ara intenten justificar l'injustificable, però NO COLA.

#7 moregarjuan, Sant Adria, 09/06/2011 - 13:44

Esos ciudadanos tan preocupados por el orden y la ley y tan complacientes con el poder, que no se preocupen, algún día día recibirán esta misma medicina. El sistema tiene palos para todos.

#6 Drolma, Barcelona, 09/06/2011 - 11:06

Jo hi era i això era al final, quan ja havien repartit hòsties a sac!

#6.1 carracuca, barcelona ESPAÑA, 09/06/2011 - 12:03

pues todavía se quedaron cortos repartiendo leña, vosotros no sabéis lo que repartían los grises en otra época, tenéis que aprender mucho de los que luchamos contra la dictadura franquista en primera fila. Os lo hemos dado todo hecho y encima os ponéis farrucos.