Publicitat
Societat · 6 de Gener de 2014. 20:02h.

L'Exèrcit de Kíev canta els Segadors

El públic de l'Auditori es posa dempeus llevat d'alguns espectadors

Els cor, ballet i orquestra de l'Exèrcit de Kíev, que han actuat aquest 6 de gener a l'Auditori de Barcelona, han acabat el seu concert amb Els Segadors, l'himne nacional de Catalunya.

La interpretació en català de l'himne pels intèrprets ha estat rebuda amb aplaudiments per la majoria del públic, que ha acabat per aixecar-se de les seves cadires. Tot i això, alguns dels espectadors ho han evitat i han preferit romandre asseguts. El cor de l'Exèrcit també ha finalitzat la seva actuació amb la bandera d'Ucraïna i la catalana.

El cor, ballet i orquestra de l'Exèrcit de Kíev, conegut com el primer exèrcit de la pau, interpreta cançons populars acompanyades de coreografies. Més de 100 artistes a l'escenari amb les seves veus, els seus balls i la seva música.

En plena gira, han actuat a l’Auditori els passats dies 29 de desembre i el 4 de gener. Aquest dilluns 6 de gener han fet la seva darrera actuació a Barcelona.

Imatge de l'actuació
Publicitat
Publicitat

135 Comentaris

Publicitat
#92 SÍ SÍ, Reus, 07/01/2014 - 17:59

Sigui l'Himne que sigui, l'obligació de qualsevol espectador és posar-se dret. La resta és una manca de respecte total. //*//

#92.1 Manuel, Tarazona, 07/01/2014 - 19:31

Cierto... aunque es mucho más irrespetuoso silbarlos, ¿verdad?

#92.2 NO NO, Sitges, 06/04/2014 - 19:54

Sea el himno que sea, la obligación de los espectadores es respetarlos y no silbar.

Moraleja: los independentistas soy bastante hipócritas, pedís respeto cuando vosotros no lo dais. Se os caen los argumentos por todos lados.

VISCA CATALUNYA I VISCA ESPANYA!

#91 Calimero, Barcelona, 07/01/2014 - 12:41

Mira que os agarrais a un clavo ardiendo... Mañana viene un cantante y se pone una camiseta del barsa y ya pensáis que todo su pais de origen es indepe... El sueño de cualquier ucraniano independiente es irse a vivir a moscú... Visca cataluñistan!

#90 jotaeme, Mataró, 07/01/2014 - 12:18

Es un signo de respeto a la comunidad. No sé donde está la noticia

#90.1 Anònim, Barcelona, 08/01/2014 - 03:44

La comunitat espanyola, també té el seu himne.

#89 que ejemplo Rusia, Terrassa, 07/01/2014 - 11:49

Buen ejemplo de democracia la Rusia de Putin
persecución de los derechos humanos por doquier
persecución de Gays y Lesbianas........
No seré yo el que pague una entrada para este esperpento

#89.1 pf, Girona, 07/01/2014 - 12:15

Hace mas de 20 años que ucraina no forma parte de rusia listillo...

#89.2 carlos, bcn, 07/01/2014 - 12:22

Kiev es ucraina, tu veuras xD

#88 Kropotkin, Vic, 07/01/2014 - 11:45

Me irrita profundamente que en Cataluña se persiga el castellano....Por cierto yo tengo el himno de España como melodía de móvil. Hoy me sonó en la cola de Cáritas pero hubo indiferencia total. Hay q amar a tu país, joder!

#88.2 Putin, Ciutat Reial, 07/01/2014 - 15:54

Hehehehehehehe... JO DE TE. ca....n

#88.3 Manuel, Tarazona, 07/01/2014 - 19:35

Diles mañana que te echen más ración en el plato. La avitaminosis te afecta severamente al riego. De nada, chiquitín.