Publicitat
Societat · 25 de Març de 2020. 10:58h.

L’Exèrcit desinfecta Badalona

Edificis municipals, centres sanitaris, serveis socials, mercats municipals, residències i parades de transport públic

L’Exèrcit desinfecta Badalona

La Unidad Militar de Emergencias (UME) comença aquest dimecres les tasques de desinfecció de diversos equipaments de Badalona per evitar la propagació del coronavirus. La decisió d’iniciar aquests treballs es va adoptar ahir dimarts al matí en la reunió que l’alcalde de Badalona, Álex Pastor, va mantenir amb els militars “amb l’objectiu de coordinar i prioritzar els espais d’aquest municipi en els quals es portaran a terme els treballs de neteja”.
 
La trobada feta aquest dimarts a l’edifici municipal El Viver es va produir només 24 hores després que l’alcalde de Badalona s’adrecés formalment a la delegada del Govern a Catalunya, Teresa Cunillera, per sol·licitar la col·laboració de la UME en la desinfecció “de les zones més conflictives i de risc de la ciutat, per seguir amb les mesures més estrictes per evitar la propagació del COVID-19”.
 
En la reunió d’aquest dimarts, els responsables municipals van facilitar a la unitat de reconeixement de la Unidad Militar de Emergencias un ampli llistat on es detallen els centres amb risc de contagi que podrien ser desinfectats: edificis municipals, centres sanitaris, serveis socials, mercats municipals, residències de gent gran, centres i residències per a discapacitats, parades de metro i parades d’autobús més concorregudes. Els treballs de desinfecció que realitzi la UME prioritzaran aquells espais on hi hagi un risc de contagi més alt.
 

Publicitat
Publicitat

10 Comentaris

Publicitat
#5 Lula, Bcn, 25/03/2020 - 13:10

"Hechos son amores que no miles de razones"...

#4 Pere Calvet, Vilanova i la geltru, 25/03/2020 - 13:00

El 23 de abril empieza el Ramadán 2020, una pregunta si por desgracia dura el confinamiento, se va a contriolar bien lo de las reuniones de personas o se hará manga ancha con este colectivo. La respuesta la sabemos todos.

#3 Ojotuerto, Calafell.tab, 25/03/2020 - 11:50

Muchas Gracias, por la gente que trabaja en brigadas limpieza municipales hay que ayudarles, servicios bàsicos, luz agua gas telefonìa,Mossos y transportistas, ambulancias, sanitarios. Espacios comunes y desinfección. Y qué lista de sitios. Gracias al ejército de Espanya que somos todos.

#2 Neferu, Barcelona, 25/03/2020 - 11:43

¿ Pues no decía Buch que no los necesitábamos? Y Ómnium no está gritando que fuera las fuerzas de ocupación y que se les tosiera y/o escupiera en la cara para contagiarlos? Si no quieren a los militares en Catalunya, que los descerebrados de Ómnium, l'ANC y los CDR se pongan ellos a desinfectar.¿o solo están para recoger las subvenciones?

#2.1 Juanico, Bcn, 25/03/2020 - 12:35

Continue usted con las mntiras, Neferu.

Poquitos creen lo que dice.

#2.2 Neferu, Barcelona, 25/03/2020 - 13:19

Que tú, Juanico, no creas lo que digo, ME HONRA, créeme, es todo un honor.

#2.3 Pan con tomate y jamón Ibérico, La peste amarilla daña el cerebro, 25/03/2020 - 18:16

Nada Neferu... "Juanico" necesita una buena sesión de "desprogramación..." esta convencido de que tiene razón porque cree pertenecer a la secta amarilla... y por lo tanto es "raza superior..." aunque si fuera de soca-rel se llamaría "...Joanet"
¡Ay Juanico...! no pasas de personal de servicio...

#1 Amable petición, Barcelona, 25/03/2020 - 11:23

Que desinfecten también el palau de la generalitat y el parlament, que en estos dos sitios hace mucha falta.

#1.1 Juanico, Bcn, 25/03/2020 - 12:34

Empecemos por su casa, primero.

Perdón, no, que su familia no tiene la culpa de cómo es usted de mala persona.

#1.2 Neferu, Barcelona, 25/03/2020 - 13:23

#1

Pues no nos vendría nada mal a los catalanes. En estos edificios que nombras hay muchos parásitos y, una desinsectación, o una buena desinfección, estaría justificada