Publicitat
Societat · 5 de Novembre de 2014. 22:22h.

L’Exèrcit reforça la seva presència a Catalunya

Una fragata arriba aquest dijous al Port de Barcelona

L’Exèrcit reforça la seva presència a Catalunya

Una imatge de vehicles militars entrant a Barcelona

L’Exèrcit espanyol ha reforçat la seva presència a Catalunya aquests dies, en unes maniobres que formen part de desplaçaments “rutinaris”, segons ha explicat el Ministeri de Defensa.

Aquest dimecres s’han pogut veure imatges penjades a Twitter d’una caravana de vehicles 4x4 de l’exèrcit de terra que entraven a Barcelona per l’autopista que dóna a l’Avinguda Diagonal. Una imatge que ha sorprès els conductors.

D’altra banda, aquest dijous i divendres hi haurà al port de la capital catalana “el buc més modern de l’Armada”, tal com s’anuncia des del compte de Twitter de l’Armada espanyola. Es tracta de la Fragata Cristóbal Colón F-105 que estarà amarrada al Moll Nord perquè els ciutadans que vulguin hi facin una visita.

Una imatge d'una fragata militar (Foto: @Armada_esp)

Publicitat
Publicitat

105 Comentaris

Publicitat
#59 espa?a, espa?a, 09/11/2014 - 17:53

Ke ocupación ni que nada idiota si catalu?a nunca a sido independiente

#58 daniel, badalona, 06/11/2014 - 20:06

Catalunya ganó el referendum desde el instante en que el barbas lo canceló en el constitucional.... no sé... rajoioy a vuelto! viva rajoy!

#57 BEJOTA, BCN, 06/11/2014 - 18:40

DIUEN QUE MOLTS CAPS TRENCAPATRIES ,MARXAN CAP ANDORRA A CORRECUITA.

#56 Marc, Barcelona, 06/11/2014 - 16:21

Caram, quina tropa teniu aquí al enoticies, mai més ben dit.
Ja us veig les llàgrimes al ulls, sou uns nostàlgics.
Quan arribi el moment ja us farem un permís de residencia si cal.
No us preocupeu

#56.1 Chema, Bcn, 06/11/2014 - 16:37

Si, si Marc veo a las tropas de asalto y la alta tecnología militar preocupadísima con tus tonterias. Te recomiendo ir a coger bolets, apuntate a una colla de esas con flautita y gafas de sol de poligonero o dedicate al yoga y apuntate a los testigos de Jehova.

#55 manel d´Igualada, Ejpeing is different, 06/11/2014 - 16:15

uiiii quina pooor, avui no dormiré...i aquest exercit és el que no s´atreveix a fer front les incursions dels "llanitos" a les aigues territorials espanyoles i xoquen contra les barques de la G.Civil?..es clar, aqui no tenim armes i no tenen por.. la fragata tornarà a Madrit pel Mansanares?

#55.1 Aquest, BCN, 06/11/2014 - 18:14

Me da la impresión de que a ti, de pequeño, te zurraron de lo lindo en el patio del colegio y desde entonces no acabas de encontrar tu sitio en la vida